ویدئوی عملکرد اسپری تمیز کننده موتور خودرو

اسپری موتور شوی تام کلین مدل TC-DE480Y32 محصولی جدید از برند تخصصی تام کلین است که با فرمولاسیونی منحصر به فرد و غیر مخرب، به شما کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به استفاده از آب، موتور ماشین خود را به آسانی تمیز نمایید.
ویدئوی عملکرد اسپری تمیز کننده موتور خودرو

نحوه استفاده از اسپری تمیزکننده موتور خودرو تام کلین

برای تمیزی موتور خودرو کافیست بطری را تکان دهید سپس نازل را در حالت اسپری قرار داده و روی سطح موتور اسپری کنید و اجازه بدهید ظرف مدت یک دقیقه چربی ها و آلودگی ها در مواد اسپری شده حل شوند و پس آن با یکی از دستمال های میکروفایبر تام کلین تمیز و پرداخت نمایید.
بعد از اتمام کار جهت جلوگیری از ریزش محصول می بایست درب نازل را ببندید.( نازل را در حالت off قرار دهید) برای راحت تر شدن کار پس از اسپری کردن این محصول می توانید نقاطی از موتور که دسترسی خوبی ندارند را به کمک یک مسواک تمیز کنید سپس با دستمال پرداخت نمایید.
با اسپری موتور شوی تام کلین علاوه بر این که نیازی به استفاده از آب برای شستشو ندارد موجب محافظت از قطعات لاستیکی و پلاستیکی موتور خودرو می شود و طول عمر آنها را نیز افزایش می دهد همچنین موجب خواهد شد موتور ماشین شما دیر تر کثیف شود.در هنگام استفاده بهتر است سطح موتور گرم باشد.
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)