عملکرد اسپری تمیز و براق کننده شیشه خودرو

این محصول یک شیشه پاک کن معمولی نیست. اولین تفاوتش با شیشه پاک کن های معمولی کم مصرف و بصرفه تر بودن آن است. اسپری شیشه پاک کن حرفه ای مخصوص خودرو محصولی تخصصی از برند «تام کلین»
عملکرد اسپری تمیز و براق کننده شیشه خودرو

شیشه پاک کن حرفه ای مخصوص خودرو

نحوه استفاده از اسپری شیشه پاک کن تام کلین

قبل از استفاده بطری را خوب تکان دهید و نازل را روی اسپری قرار دهید، از فاصله سی سانتیمتری روی شیشه اسپری کنید و با یک دستمال میکروفایبر ضد خش سطح شیشه را  پاک کنید و اجازه دهید واکس تمیزکننده روی شیشه حالت مات پیدا کنه و بعد از یک دقیقه با طرف دیگر دستمال پرداخت کنید، این کار باعث می شود روی شیشه لک و یا ردی باقی نماند و خاصیت آبگریزی را نیز افزایش می دهد.
اسپری تمیز و براق کننده ی شیشه ی "تام کلین" با قدرت پاک کنندگی بالا، آثار دوده ، چربی، خاک و دیگر آلودگی ها را از روی شیشه ی خودرویتان پاک می کند.

این محصول با فرمولاسیون ویژه و منحصر به فرد، از نظر فرمولاسیون با شیشه پاک کن های معمولی سطح بازار متفاوت است و به شیشه ی خودروی شما، همچنین تیغه های برف پاک کن آسیبی نمی رساند بلکه باعث براقیت بیشتر شیشه بوده و موجب افزایش طول عمر تیغه های برف پاک کن نیز می شود.
تفاوت اصلی این محصول با شیشه پاک کن های معمولی در زاویه تماس با سطح شیشه می باشد. به طوری که نحوه نشستن قطرات باران بر روی شیشه کاملا برجسته و قابل مشاهده خواهد بود. و این زاویه ی تماس متفاوت، موجب آبگریزی سطح می شود و در سرعت بالاتر از 80 کیلومتر بر ساعت حتی در باران شدید قطرات باران از روی شیشه به طرفین سر می خورند و نیازی به برف پاک کن زدن نیست.

لینک خرید این محصول از سایت تام کلین

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)