ویدئو عملکرد و نحوه استفاده از اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین

اسپری تمیزکننده ی داخل خودروی تام کلین مدل TC-DL480Y22 دارای قابلیت پاک کنندگی بالا
جهت استفاده برای نظافت سطوح داخلی خودرو از قبیل داشبورد، وینیل، رودری با جنسهای مختلف و همچنین کفپوشها و زیرپایی های خودرو می باشد.
ویدئو عملکرد و نحوه استفاده از اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین

ویدئو عملکرد اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین.

چرا نظافت داخل خودرو مهم است؟

داشتن ماشین گران قیمت آرزوی همه ماست. تصور کنید گران‌ قیمت ترین ماشین جهان را هم داشته باشید، ولی به نظافت آن اهمیت ندهید نه تنها از نظر دیگران فرد شلخته به نظر می رسید. بلکه نشستن در ماشین گران قیمت ولی کثیف حس خوبی را به شما انتقال نمی دهد.
یکی از مهمترین فاکتورهای نظافت و نگهداری خودرو به ویژه در این روزهای کرونایی، نظافت داخل خودرو می باشد. تمیز و مرتب بودن داخل خودرو هم از نظر سلامت جسم و هم از نظر سلامت روان دارای اهمیت است و حتی در روابط اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد. با ما همراه باشید.

تصویر اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین

درباره اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین

اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین بر خلاف محصولات موجود در بازار کاملا غیر مخرب است و هیچ آسیبی به سطوح داخل خودرو وارد نمی کند و شما به کمک این محصول تخصصی از تام کلین می توانید همواره داخل ماشین خود را به آسانی تمیز نموده و از این کار لذت ببرید...
قدرت بالای این محصول در پاک کنندگی موجب راحتی استفاده از آن شده و شما به کمک این محصول می توانید سطوح داخلی ماشین را از قبیل داشبورد، کنسول ها، صندلی ها، رودری و سقف و ستون را به آسانی و با خیال راحت تمیز کنید.

تصویر اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین در ماشین کلاسیک

نحوه استفاده

اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین برخلاف شوینده های سنتی، فاقد مواد مخرب بوده و به سطوح داخلی خودرو آسیبی وارد نمی کند.
برای نظافت داخل خودرو کافیست محلول را روی سطح مورد نظر اسپری کرده و با یک دستمال میکروفایبر تام کلین سطح را تمیز کنید.
برای نظافت سطوحی که آلودگی مدت زمان بیشتری روی آن مانده و به اصطلاح چرک مرد شده و یا سطوحی که دارای خلل و فرج می باشد مثل داشبورد بهتر است بعد از اسپری کردن با یک مسواک و یا فرچه نرم سطح را تمیز کرده دوباره از محلول اسپری کنید و بعد از ده ثانیه با دستمال میکروفایبر تام کلین پاک کنید.

نکته:

برای سطوح نمدی مثل سقف خودرو به هیچ عنوان از فرچه و یا مسواک استفاده نکنید، فقط به کمک دستمال میکروفایبر تام کلین سطح را تمیز کنید.

از این محصول جهت استفاده در مصارف خانگی نیز می توانید استفاده کنید.
اسپری تمیز کننده داخل خودرو تام کلین در مصارف خانگی جهت تمیز کردن مبلمان، کاغذ دیواری، چرم، فرش و سطوح مشابه مناسب است.

جهت سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

تام کلین
دوست ماشینت

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)