معرفی ویژگی های اسپری تمیز کننده داخل خودرو تام کلین

یکی از مهمترین فاکتورهای نظافت و نگهداری خودرو به ویژه در این روزهای کرونایی، نظافت داخل خودرو می باشد. تمیز و مرتب بودن داخل خودرو هم از نظر سلامت جسم و هم از نظر سلامت روان دارای اهمیت است و حتی در روابط اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد. با ما همراه باشید.
معرفی ویژگی های اسپری تمیز کننده داخل خودرو تام کلین

چرا نظافت داخل خودرو اهمیت زیادی دارد؟

شما تصمیم گرفته اید در مسیر موفقیت و پیروزی گام بردارید. یک روز پر انرژی و زیبا را آغاز نموده و به کارهای داخل و خارج از منزل با نگاهی مثبت و پر انرژی می پردازید. صبح ازخواب بیدار می شوید. دوش می گیرید و مسواک میزنید.

آماده شدن جهت کار

صبحانه می خورید و با بهترین لباس های خود معطر به بهترین عطری که دارید جهت رسیدگی به کار و یا روابط اجتماعی خود از خانه به سمت مقصد مورد نظر خارج می شوید. شور و اشتیاق شما در چنین حالتی قابل وصف نبوده و بسیار پر انگیزه هستید و باید مواظب باشید تا این حس و حال و حرارت فوق العاده تحت تاثیر عوامل منفی و سرد کننده قرار نگیرد.

حاضر شدن جهت قرار کاری

از منزل که خارج می شوید یک نگاه به ماشین خود می اندازید و اندکی نگران می شوید. چرا که فراموش کرده اید ماشین خودر را نیز مثل خودتان تمیز و آراسته کنید. به خودتان دلگرمی می دهید که کثیف بودن بیرون خودرو با توجه به هوای بارانی و آلودگی های محیطی جای توجیه دارد و با خیالی که کمی آسوده شده است درب خودرو را باز می کنید اما با صحنه ی زیر مواجه می شوید.

کثیف بودن داخل خودرو

فرض کنید بعد از آن همه آماده سازی و حس خوب جهت رسیدن به یک قرار کاری مهم و یا قرار اجتماعی جذاب حالا با این صحنه روبرو شده اید. حتما می توانید حس و حال این موقعیت را به خوبی درک کنید. توصیه ی کارشناسان تام کلین به شما همان جمله ی معروف قدیمی است که می گوید:
پیشگیری بهتر از درمان است.

ماشین کثیف و بدبو

دور ماندن از این حس و حال و خراب نشدن روز خوب شما یکی از مهمترین دلایل اهمیت نظافت و نگهداری خودرو به ویژه داخل خودرو است. یک ماشین تمیز و مرتب روحیه و اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی افزایش داده و موجب افزایش نشاط و سرزندگی در شما و در نتیجه باعث بهبود روابط کاری و اجتماعی شما خواهد شد.
حال که حس و حال تمیز و مرتب بودن داخل خودرو و اهمیت آن را با هم مرور کردیم، یکی از مهمترین ابزارهای موجود جهت تمیز نگاه داشتن داخل خودرو را به شما معرفی می کنیم.

اسپری تمیز کننده و محافظ داخل خودرو تام کلین

شما به کمک این محصول تخصصی از تام کلین می توانید همواره داخل ماشین خود را به آسانی تمیز نموده و از این کار لذت ببرید. این اسپری بر خلاف محصولات موجود در بازار کاملا غیر مخرب است و هیچ آسیبی به سطوح داخل خودرو وارد نمی کند.
قدرت بالای این محصول در پاک کنندگی موجب راحتی استفاده از آن شده و شما به کمک این محصول می توانید سطوح داخلی ماشین را از قبیل داشبورد، کنسول ها، صندلی ها، رودری و سقف و ستون را به آسانی و با خیال راحت تمیز کنید.

اسپری تمیزکننده داخل خودرو

روش استفاده از اسپری تمیز کننده داخل خودرو تام کلین:

تمیز کردن داخل خودرو با اسپری تام کلین کار آسانی بوده و برای این منظور میبایست ابتدا بطری را تکان دهید. سپس نازل را روی حالت اسپری بچرخانید و روی سطح مورد نظر اسپری کنید و چند ثانیه منتظر بمانید تا محلول اثر کند. اگر سطح دارای خلل و فرج است میتوانید با یک فرچه یا مسواک نرم آن قسمت را تمیز کنید و مجدد اسپری نموده سپس با یک دستمال میکروفایبر یا نخی سطح آغشته به محلول را پاک نمایید.

اسپری توشویی تام کلین داخل خودروی لوکس

اسپری تمیز کننده داخل خودروی تام کلین برخلاف بسیاری از محصولات مشابه در بازار، فاقد آمونیاک و بلیچینگ می باشد. این امر موجب می شود که این محصول در دراز مدت موجب پوسیدگی و تخریب سطوح داخلی خودرو نشود. این محصول همچنین کم مصرف و بصرفه بوده و با مقدار کمی از آن به راحتی می توانید داخل ماشین خود را تمیز کنید.

عکس اسپری توشویی تام کلین در داخل خودرو

- مشاهده لینک مشخصات و خرید اینترنتی اسپری تمیزکننده داخل خودرو تام کلین حجم 480 میلی لیتر

این محصول تخصصی از برند تام کلین دارای فرمولاسیون ویژه پایه آبی بوده و استفاده از آن بسیار آسان و بصرفه است. از این رو از جانب مشتریان جهت استفاده در مصارف خانگی نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.
اسپری تمیز کننده داخل خودرو تام کلین در مصارف خانگی جهت تمیز کردن مبلمان، کاغذ دیواری، چرم، فرش و سطوح مشابه مناسب است.

استفاده از محصولات تخصصی نظافت و نگهداری خودرو با برند تام کلین به شما کمک می کند همواره خودرویی زیبا و پاکیزه داشته باشید و از کار با این محصولات لذت ببرید.

- جهت مشاهده دیگر محصولات نظافت و نگهداری خودرو تام کلین اینجا کلیک کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)