روش نظافت و نگهداری لاستیک خودرو با محصولات تام کلین

لاستیک های تمیز یک خودرو نقش مهمی در زیباتر به نظر رسیدن خودرو ایفا نموده همچنین تمیز بودن لاستیک ها این امکان را به شما می دهد تا وضعیت عمومی لاستیک را به صورت مرتب و سریع رصد نمایید. از این رو همواره لاستیک های خودروی شما تمیز و زیبا خواهند بود.
روش نظافت و نگهداری لاستیک خودرو با محصولات تام کلین

اغلب کارشناسان فنی خودرو لاستیک را به عنوان پاشنه آشیل اتومبیل می دانند و تاکید دارند همان طورکه به سلامتی پاهایتان توجه می کنید برای حفظ ایمنی ماشین و همچنین خودتان به سلامتی "پای" خودرو خود نیز اهمیت دهید.
علاوه بر موضوع سلامتی و توصیه کارشناسان فنی، توصیه کارشناسان ماشین باز این است که جهت زیبا و سلامت نشان دادن خودرو همیشه لاستیک ها و شیشه های خودروی خود را تمیز نگاه دارید. در این مطلب به نظافت فوری لاستیک بدون نیاز به حتی یک قطره آب به کمک اسپری تایر تام کلین خواهیم پرداخت.

دلیل اهمیت نظافت لاستیک خودرو چیست؟

شستو شوی لاستیک خودرو یکی از مهم ترین مراحل شستشوی خودرو است. نگهداری صحیح از تایر خودرو علاوه بر نظافت باعث افزایش طول عمر لاستیک نیز می شود. اگر لاستیک خودروی خود را مرتب تمیز نگه دارید از وضعیت آن هم بهتر مطلع می شود و در صورت بروز مشکل در لاستیک سریع اقدام به برطرف کردن مشکل می کنید قبل از اینکه خسارت بیشتری به بار آورد. اگر از لاستیک ها به خوبی محافظت نکنید بیشتر در معرض آسیب و پوسیدگی قرار می گیرند و حتی ممکن است خطر ترکیدگی نیز داشته باشد.

اسپری تمیزکننده لاستیک تام کلین

عکس اسپری تمیزکننده لاستیک تام کلین

فارغ از مدل و سال ساخت خودروی شما، داشتن لاستیک‌ها تمیز و زیبا به خودرو شما جلوه زیباتری می بخشد و جذابیت آن را چند برابر می‌ کند. در گذشته شستشوی مرتب تایر ها با توجه به استفاده از آب امری سخت و مشقت بار بود. امروزه نیز با توجه به زندگی شهرنشینی از بابت ممنوعیت استفاده ی آب در پارکینگ آپارتمان ها، شست و شوی تایرهای خودرو دشواری خاص خود را به دنبال دارد چراکه بعد از شستن و آب گرفتن لاستیک ها آلودگی از روی چرخ ها به زمین و محیط اطراف منتقل شده و می بایست محیط اطراف هم با آب شسته شود که این موضوع در دوران کم آبی و وضعیت فعلی کشور دور از صرفه و انصاف است.
اسپری تمیز و براق کننده ی لاستیک تام کلین نه تنها تایر ماشین را بدون استفاده از یک قطره آب به راحتی تمیز و براق می کند بلکه از دیواره ی لاستیک در برابر آفتاب و حرارت محافظت نموده و طول عمر لاستیک، با استفاده از این محصول افزایش می یابد.

نحوه استفاده از اسپری تمیزکننده لاستیک تام کلین

عکس قبل و بعد استفاده از اسپری لاستیک تام کلین

برای این منظور کافیست بطری را تکان داده درب نازل را به حالت اسپری بچرخانید و روی لاستیک کثیف اسپری کنید و با دستمال میکروفایبر تام کلین لاستیک را تمیز نمایید سپس دوباره محلول را روی لاستیک اسپری نموده و با یک تکه ابر آن را بصورت یکنواخت پخش کنید و اجازه دهید تا محلول خشک شود. بعد از اتمام کار جهت جلوگیری از ریزش محصول می بایست درب نازل را ببندید.( نازل را در حالت off قرار دهید). این محصول به لاستیک شما یک حالت ابریشمی و مطابق فابریک کارخانه می دهد که تا حد زیادی ضد غبار بوده و دیرتر کثیف می شود.

ویدئو نحوه استفاده این محصول را اینجا ببینید.

ویژگی های اسپری تمیز کننده لاستیک تام کلین

عکس ویزگی های اسپری لاستیک تام کلین

برای خرید این محصول کاربردی اینجا کلیک کنید.

برای دیدن همه محصولات برند تام کلین اینجا کلیک کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)