معرفی و بررسی اسپری تمیز کننده و محافظ چرم تام کلین

صندلی چرم در خودرو یکی از آپشن های محبوب بین دوست داران ماشین محسوب می شود که باید در نگهداری از آن هم دقت کرد چرا که مانند هر محصول چرمی دیگری نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارد. در این مطلب به بررسی اسپری تمیزکننده و محافظ چرم تام کلین پرداختیم.
معرفی و بررسی اسپری تمیز کننده و محافظ چرم تام کلین

اهمیت محافظت از روکش چرمی خودرو

در طی سالیان گذشته روکش و یا صندلی های چرمی در بین ماشین دوستان بسیار پر طرفدار بوده. پوشش چرم همیشه جزو لوکس ترین و زیبا ترین متریال برای پوشش سطوح استفاده می شده. نگهداری و مراقبت صحیح و اصولی از چرم بسیار هائز اهمیت است چرا که با مراقبت اصولی تا مدت ها از کهنه شدن و صدمه دیدن چرم جلوگیری خواهد شد و همین قاعده در روکش ها و صندلی های چرمی خودرو نیز صدق می کند.

عکس اسپری محافظ چرم تام کلین

درباره اسپری محافظ چرم تام کلین

اسپری تمیزکننده و محافظ چرم تام کلین یک محصول تخصصی از برند تام کلین است که شما به کمک آن می توانید سطوح چرمی مختلف از قبیل صندلی، رودری و یا سقف های چرمی خودرو را به آسانی و در مدت زمانی کوتاه، تمیز و پرداخت نمایید. این محصول علاوه بر پولیش کردن سطوح چرمی، شرایط عمومی آن را از طریق آبرسانی حفظ نموده و با جلوگیری از پوسته و زرد شدن سطوح چرمی، موجب افزایش طول عمر آنها نیز می شود.

عکس ویژگی های اسپری محافظ چرم تام کلین

ویژگی های اسپری تمیزکننده و محافظ چرم تام کلین

این محصول علاوه بر محافظت چرم در برابر آفتاب، تمیز کننده و براق کننده سطوح چرمی نیز می باشد و با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی طول عمر چرم را نیز افزایش می دهد و از پوست پوست شدن چرم و یا ترک خوردن آن جلوگیری می کند. این محصول دارای خاصیت آنتی استاتیک می باشد و موجب کاهش چسبندگی آلودگی و گرد و غبار روی سطح چرم می گردد.
این محصول علاوه بر نظافت و محافظت صندلی های خودرو، قابل استفاده برای تمامی سطوح چرمی و مصارف مشابه خانگی مانند مبلمان، کیف، کفش و البسه چرمی می باشد.

عکس اسپری محافظ چرم تام کلین

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول ابتدا بطری را به خوبی تکان داده و نازل را روی حالت اسپری قرار دهید. سپس روی سطح چرمی مورد نظر اسپری کنید و با یک دستمال میکروفایبر پاک و پرداخت نمایید و در آخر مجدد روی سطح اسپری کنید و این بار توسط یک تکه ابر یا اسفنج آن را روی سطح پخش کنید.
این محصول علاوه بر پولیش کردن سطوح چرمی، شرایط عمومی آن را از طریق آبرسانی حفظ نموده و با جلوگیری از پوسته و زرد شدن سطوح چرمی، موجب افزایش طول عمر آنها نیز می شود.

برای خرید اسپری تمیزکننده و محافظ چرم تام کلین اینجا کلیک کنید

دیگر محصولات مراقبت از چرم تام کلین

لوسیون محافظ چرم تام کلین حجم یک لیتر
اسپری محافظ چرم تام کلین حجم 120 میل
کنسانتره یک به پنج محافظ چرم تام کلین حجم یک لیتر مناسب برای کارواش ها 

تام کلین

دوست ماشینت...

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)