معرفی و بررسی اسپری تمیزکننده شیشه تام کلین و نحوه استفاده از آن

معرفی بهترین محلول شیشه شوی خودرو از برند تخصصی تام کلین. اسپری تمیز و براق کننده شیشه های خودرو بدون نیاز به آب. کاهش چسبندگی آلودگی ها و افزایش خاصیت آب گریزی. افزایش عمر تیغه های برف پاک کن.
معرفی و بررسی اسپری تمیزکننده شیشه تام کلین و نحوه استفاده از آن

چرا نظافت شیشه خودرو مهم است؟

زمانی که شیشه خودروی شما کثیف است دیدتان به جاده کمتر می شود و احتمال بروز حوادث افزایش میابد. نظافت شیشه می تواند احتمال تصادفات را کمتر کند. علاوه بر این ماشین تمیز و شیشه های براق نظر همه را جلب نموده و خودروی شما شیک تر و جذاب تر به نظر خواهد رسید.
حتی برای سرنشینان خودرو نیز تمیز و براق بودن شیشه ماشین دارای اهمیت است چرا که دیدن مناظر بیرون از پشت یک شیشه تمیز بسیار لذت بخش تر از تماشای آن از پشت پنجره کثیف و غبار گرفته است.
شک نکنید یک راننده ی خودرو در ماشینی با شیشه های تمیز و براق نسبت به یک راننده در خودرویی با همان شرایط اما با شیشه های تار و کثیف، از نظر روحی در شرایط بسیار بهتر و ایده آل تری قرار خواهد گرفت.

                                                                         عکس اسپری تمیزکننده شیشه روی خودروی جگوار قدیمی

عوامل کثیف شدن شیشه خودرو

شیشه های خودرو با آلودگی های بسیاری در تماس هستند که این آلودگی ها می تواند لک هایی را روی شیشه خودرو ایجاد کند. گرد و خاک، دوده، شیره درختان، فضولات پرندگان، لکه های بنزین و گازاوئیل و در روز های بارانی قطرات باران لکه هایی را روی شیشه ایجاد می کند. بعضی از آلودگی ها در صورت تدوام و ماندگاری می توانند آسیب های دائمی را بر روی سطح شیشه خودرو ایجاد نمایند. پس بهتر است باید برای نظافت شیشه های خودرو علاوه بر مبحث دید و زیبایی بخاطر سلامت و طول عمر شیشه، هرچه سریعتر اقدام شود.
در برخی لکه ها نظیر فضولات حیوانات و یا شیره درختان، اگر نظافت را به تعویق بیاندازید دردسر بیشتری در هنگام نظافت خواهید داشت.

عکس کثیف شدن شیشه خودرو

شیشه پاک کن حرفه ای مخصوص خودرو تام کلین

محصولی تخصصی از برند «تام کلین» با قدرت پاک کنندگی بالا، تمامی آثار دوده، چربی، خاک و دیگر آلودگی ها را به آسانی از روی شیشه ی خودروی شما پاک می کند.
فرمولاسیون ویژه و منحصر به فرد این محصول با شیشه پاک کن های معمولی بازار متفاوت است و به شیشه خودرو و تیغه های برف پاک کن آسیبی نمی رساند و موجب براق تر شدن شیشه خودرو و افزایش طول عمر تیغه برف پاک کن می شود.

تفاوت اصلی این محصول در زاویه تماس با سطح شیشه است. به این شکل که قطرات باران روی شیشه کاملا برجسته و قابل مشاهده است.و همین امر موجب افزایش خاصیت آبگریزی شده و قطرات باران در سرعت بالای 80 کیلومتر سر خورده و به اطراف می رود.

عکس قبل و بعد استفاده از اسپری تمیزکننده شیشه تام کلین

نحوه استفاده از اسپری شیشه پاک کن تام کلین

قبل از استفاده بطری را خوب تکان دهید و نازل را روی اسپری قرار دهید، از فاصله سی سانتیمتری روی شیشه اسپری کنید و با یک دستمال میکروفایبر ضد خش سطح شیشه را  پاک کنید و اجازه دهید واکس تمیزکننده روی شیشه حالت مات پیدا کنه و بعد از یک دقیقه با طرف دیگر دستمال پرداخت کنید، این کار باعث می شود روی شیشه لک و یا ردی باقی نماند و خاصیت آبگریزی را نیز افزایش می دهد.
اسپری تمیز و براق کننده ی شیشه ی "تام کلین" با قدرت پاک کنندگی بالا، آثار دوده ، چربی، خاک و دیگر آلودگی ها را از روی شیشه ی خودرویتان پاک می کند.

ویدئو عملکرد اسپری تمیزکننده شیشه تام کلین را اینجا بینید.

ویژگی های اسپری تمیزکننده شیشه تام کلین

مشخصات اسپری تمیز و براق کننده شیشه نانو تام کلین

پاک کننده

براق کننده ی شیشه

ضد بخار

نرم کننده ی تیغه های برف پاک کن

دارای ضد یخ

فاقد آمونیاک

کم مصرف به همراه کیفیت خیره کننده

قابل مصرف در مخزن شیشه شوی خودرو به همراه دو لیتر آب

قابل استفاده در مصارف مشابه خانگی

جهت خرید اسپری تمیز کننده حرفه ای شیشه تام کلین اینجا کلیک کنید.

تام کلین

دوست ماشینت...

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)