شستشوی موتور خودرو بدون استفاده از آب و مزایای آن

معرفی محصول اسپری تمیزکننده بدون آب موتور تام کلین و توضیح ویژگی ها و مزایای این محصول به همراه روش استفاده ی آن در این مطلب شرح داده شده
شستشوی موتور خودرو بدون استفاده از آب و مزایای آن

اهمیت موتور تمیز برای سلامت خودرو

اگر می خواهید موتور خودرویتان همواره سالم و قابل عیب یابی باشد می بایست محفظه موتور و اطراف آن همواره تمیز باشد.
چرا که عیب یابی و یا پیدا کردن روغن ریزی های جزیی بر روی موتورهای کثیف بسیار سخت و نشدنی است. با برطرف نشدن ایرادات کوچک از این قبیل در مدت زمان کوتاهی ظاهر موتور خودروی شما بسیار کثیف و نامناسب خواهد شد.
تمیزی و سلامت ظاهری موتور خودرو در زمانی که قصد فروش اتومبیل خود را دارید نیز بسیار دارای اهمیت بوده و یک محفظه موتور تمیز و براق و مرتب، جذابیت زیادی را برای خریدار ایجاد می کند.
برای این منظور شما می توانید با کمی صبر و حوصله و اطلاع از نحوه صحیح نظافت موتور خودرو به راحتی و بدون استفاده از آب آن را تمیز کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه استفاده اسپری تمیز کننده موتور خودرو تام کلین آشنا شوید.

این روزها با گسترش آپارتمان نشینی و ممنوعیت شستن خودرو با آب در آپارتمان ها و یا خارج از عرف بودن این کار در خیابان های شهر باید به دنبال راهی باشید تا بدون استفاده از آب موتور خودروی خود را تمیز کنید.
برای استفاده از اسپری تمیزکننده موتور خودروی تام کلین نیازی نیست که به دنبال محل مناسب باشید چراکه این محصول نیازی به آب ندارد و محیط اطراف را آلوده نمی کند.

عکس اسپری موتورشور تام کلین

برای نظافت موتور خودرو باید توجه داشته باشید که بعضی قسمت ها نباید به هیچ عنوان خیس شوند. قسمت هایی مثل آلترناتور، ورودی هوا، توزیع کننده، بسته سیم پیچ و هر نوع فیلتری که در معرض خطر است. بنابراین استفاده از آب ممکن است به موتور خودرو آسیب برساند و همچنین ممکن است خودرویتان تا زمانی که به طور کامل خشک نشده درست کار نکند.

نحوه شستشوی موتور خودرو با اسپری تمیزکننده موتور تام کلین

عکس قبل و بعد استفاده از اسپری موتور شور تام کلین

در مرحله اول بهتر است موتور خودروی شما گرم باشد.

سپس بطری را تکان دهید و نازل را در حالت اسپری قرار داده و روی سطح موتور اسپری کنید. اجازه بدهید ظرف مدت یک دقیقه چربی ها و آلودگی ها در مواد اسپری شده حل شوند. پس از آن با یکی از دستمال های میکروفایبر تام کلین سطح مورد نظر را تمیز و پرداخت نمایید.
بعد از اتمام کار جهت جلوگیری از ریزش محصول می بایست درب نازل را ببندید. ( نازل را در حالت off قرار دهید).
برای راحت تر شدن کار پس از اسپری کردن این محصول می توانید نقاطی از موتور که دسترسی خوبی ندارند را به کمک یک مسواک تمیز کنید سپس با دستمال پرداخت نمایید.
استفاده از اسپری موتور شوی تام کلین علاوه بر این که نیازی به استفاده از آب برای شستشو ندارد، موجب محافظت از قطعات لاستیکی و پلاستیکی موتور خودرو نیز می شود و طول عمر آنها را افزایش داده همچنین موجب خواهد شد موتور ماشین شما دیر تر کثیف شود.

ویدئو عملکرد و نحوه استفاده از این محصول را اینجا ببینید

ویژگی های اسپری تمیزکننده موتورخودرو تام کلین

ویزگی های اسپری موتورشور تام کلین

از ویژگی های اصلی این محصول تمیزکنندگی سطوح خارجی موتور خودرو می باشد.
با استفاده از این محصول طول عمر قطعات پلاستیکی و لاستیکی موتور خودرو افزایش میابد همچنین موجب خواهد شد موتور ماشین شما دیر تر کثیف شود. این محصول تهیه شده از فرمولاسیون پایه آبی و غیر مخرب می باشد. همچنین این محصول به دلیل عدم استفاده از آب هنگام نظافت دوستدار محیط زیست می باشد.

لینک خرید آسان این محصول از سایت رسمی تام کلین

تام کلین
دوست ماشینت...

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)