کارواش بدون آب تام کلین جهت نظافت خودرو بدون استفاده از آب

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی شستشوی ماشین آن هم در پارگینگ اکثر آپارتمان ها ممنوع شده. همچنین اکثرا به دنبال راهی هستیم که در هنگام نظافت خودرو روی بدنه خط و خش ایجاد نشود. در این مطلب با ما همراه باشید تا با کارواش بدون آب تام کلین بیشتر آشنا شوید.
کارواش بدون آب تام کلین جهت نظافت خودرو بدون استفاده از آب

کارواش بدون آب تام کلین چه تفاوتی با کارواش های سنتی دارد؟

یکی از مهم ترین تفاوت های کارواش بدون آب تام کلین با سایر کارواش ها در مواد شوینده ی آن است. در این محصول از کارنابا واکس طبیعی درخت نخل برزیلی استفاده شده که با افزودن مواد نانو جهت ضدآفتاب کردن رنگ خودرو، موجب افزایش طول عمر رنگ در برابر آفتاب نیز خواهد شد.
شایداین سوال برایتان پیش بیاید که یک کارواش نانو هر چقدر هم که فرمولاسیون ویژه ای داشته باشد، چگونه می تواند بدون استفاده از آب، آلودگی ها و چربی های چسبیده به بدنه خودرو را از سطح خارجی خودروی شما پاک کند و به رنگ بدنه هم آسیبی نرساند؟!
پاسخ این است: زمانی که این محصول را روی بدنه خودرو اسپری می کنید مواد شوینده به سرعت به زیر آلودگی ها نفوذ می کند و باعث جدا شدن آنها از سطح می شود. سپس شما می توانید به آسانی با دستمال ضدخش میکروفایبر تام کلین آلودگی ها از سطح خودرو پاک کنید و واکس موجود در اسپری را پرداخت نمایید.

عکس قبل و بعد نظافت خودرو

اسپری کارواش بدون آب تام کلین علاوه بر تمیز کردن خودرو موجب حفظ براقیت رنگ خودروی شما شده همچنین با خاصیت آنتی استاتیک خود باعث کاهش چسبندگی آلودگی ها به بدنه ی خودرو می شود.
استفاده از اسپری کارواش بدون آب تام کلین علاوه بر شستشوی خودرو بدون نیاز به آب، موجب می شود خودروی شما برای مدت زمان بیشتری تمیز بماند و با توجه به کاهش چهل درصدی چسبندگی آلودگی ها، خودرو در دفعات بعدی سریع تر و راحت تر تمیز شود.

جهت مشاهده ویدیو عملکرد اسپری کارواش بدون آب تام کلین اینجا کلیک کنید

عکس کارواش بدون آب تام کلین

استفاده از این محصول به هیچ وجه کار پیچیده ای نیست. فقط کافیست پس از تکان دادن بطری، نازل را در حالت اسپری قرار داده و مقدار کمی از محصول را روی قسمتی از بدنه اسپری نموده سپس با دستمال میکروفایبر تام کلین پاک کنید و با یک دستمال تمیز دیگر پرداخت نمایید و همینطور پیش بروید. بعد از اتمام کار جهت جلوگیری از ریزش محصول می بایست درب نازل را ببندید.
( پس از استفاده نازل را در حالت off قرار دهید).

با یک اسپری کارواش بدون آب تام کلین چند بار می توان خودرو را تمیز نمود؟

هر یک بطری اسپری کارواش بدون آب تام کلین را می توان برای شستشوی بدون آب یک خودروی سایز متوسط برای حدود هفت تا ده مرتبه به کار گرفت. اما اگر از این محصول برای چند خودروی مختلف استفاده کنید می توانید چهار ماشین را به طور کامل تمیز نمایید. دلیل این تفاوت در تعداد دفعات استفاده از محصول این است که شما با یک بار استفاده از این اسپری روی بدنه، از چسبندگی آلودگی ها با سطح کاسته شده و خودروی شما دیرتر کثیف می شود همچنین مقدار کمتری هم برای نظافت مجدد بدنه احتیاج دارید و از طرفی در مراحل بعدی نظافت خودرو سریعتر انجام می شود.

نحوه استفاده و کارایی محصول را در این ویدئو ببینید

عکس ویژگی های اسپری کارواش بدون آب تام کلین

جهت مشاهده ی محصولات تکمیلی تام کلین اینجا کلیک کنید

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)