ویدیو عملکرد اسپری واکس فوری بدنه خودرو تام کلین

ویدیو عملکرد واکس فوری بدنه تام کلین با کد «TC-CB480Y62» محصولی از سری محصولات تخصصی آرایشی بهداشتی خودرو با برند «تام کلین»، تولید شده از کارنابا واکس اصل برزیلی.
ویدیو عملکرد اسپری واکس فوری بدنه خودرو تام کلین

در این ویدیو می توانید چگونگی عملکرد این محصول را مشاهده بفرمایید.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به محافظت، حفظ براقیت و همچنین افزایش خاصیت آبگریزی برای رنگ خودرو اشاره نمود. علاوه بر ویژگی های یاد شده خاصیت آنتی استاتیک این واکس موجب کمتر شدن جذب گرد و غبار روی رنگ خودروی شما نیز می شود.

- اگر علاقمند به مطالعه ویژگی های این محصول هستید اینجا کلیک کنید

نحوه استفاده از واکس فوری تام کلین 

در ابتدا باید این نکته مهم را یادآور شویم که برای واکس زدن خودرو حتما یک محیط سربسته انتخاب کنید که دمای متعادل داشته باشد.
نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان استفاده شما از واکس فوری رابطه مستقیم با محل زندگی شما و میزان تردد شما با ماشین دارد ولی به طور کلی طبق نظر کارشناسان تام کلین هر دو هفته یکبار مقدار کمی از این واکس را برای حفظ پوشش رنگ خودرو استفاده نموده و علاوه بر افزایش طول عمر همچنین حفظ براقیت رنگ خودرویتان کاهش نیاز به شستشوی ماشین را نیز مشاهده نمایید.
 روش استفاده از این واکس بدین ترتیب است که ابتدا می بایست خودرویتان را تمیز و خشک نمایید. سپس بطری را تکان داده و مقداری از این واکس را بر روی سطح مورد نظر اسپری نموده با یک ابر یا اسفنج ماساژ دهید و بلافاصله با حوله ی مایکروفایبر تام کلین، سطح مورد نظر را بطور کامل پرداخت نمایید تا خواص این محصول بر روی سطح رنگ پوشش داده شود.

یکی از مهمترین مواد بکار رفته در این واکس، موم خالص کارنابا از درخت نخل برزیلی به عنوان سخت ترین موم طبیعی در جهان است و با توجه به فناوری بکار رفته ی نانو در پروسه ی ساخت این محصول، این واکس مانند واکس های سنتی سطح رنگ را چرب نمی کند همچنین ذرات معلق شده ی آن در محیط پایه آبی، بعد از اسپری شدن روی سطح، در خلل و فرج میکروسکوپی رنگ می نشیند و سطحی صاف و صیقلی را بوجود می آورد که علاوه بر افزایش توان تحمل حرارت رنگ، تا حدود سی الی چهل درصد نیز چسبیدن آلودگی ها به سطح رنگ را کاهش می دهد درنتیجه علاوه بر این که خودروی شما بعد از پوشش این واکس دیرتر کثیف می شود، پس از مدتی که دوباره بدنه ی ماشین نیازمند نظافت است، راحت تر و سریع تر تمیز خواهد شد.

لینک خرید محصول از سایت تام کلین

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)