آشنایی با اسپری کارنابا واکس فوری بدنه تام کلین

نور خورشید، اصطکاک هوا و آلودگی هایی که در مسیر به بدنه خودرو برخورد می کنند به مرور زمان موجب کاهش کیفیت رنگ خودرو می شوند. استفاده از اسپری کارنابا واکس فوری تام کلین می تواند تا حد زیادی از این آسیبها جلوگیری به عمل آورد.
آشنایی با اسپری کارنابا واکس فوری بدنه تام کلین

واکس خودرو چیست؟

در ابتدا بهتر است بدانیم که واکس خودرو چیست و چه کاری انجام می دهد. همانطور که برای محافظت از کفش های خود از واکس استفاده می کنید برای محافظت از رنگ خودرو هم باید از واکس محافظت کننده استفاده نمایید با این تفاوت که ماندگاری این واکس بیشتر است.
کارنابا واکس فوری بدنه تام کلین محصولی دیگر از سری محصولات تخصصی آرایشی بهداشتی خودرو تام کلین می باشد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به براق کنندگی، محافظت و همچنین افزایش خاصیت آبگریزی برای رنگ خودرو اشاره نمود.
این واکس مانند واکس های سنتی سطح رنگ را چرب نمی کند و ذرات بسیار ریز شده ی آن در خلل و فرج میکروسکوپی رنگ می نشیند و سطحی صاف و صیقلی را بوجود می آورد که علاوه بر افزایش توان تحمل حرارتی رنگ، تا حدود سی الی چهل درصد نیز چسبیدن آلودگی ها با سطح رنگ را کاهش می دهد. درنتیجه علاوه بر این که خودروی شما بعد از پوشش این واکس دیرتر کثیف می شود، پس از مدتی که دوباره بدنه ماشین نیازمند نظافت است، راحت تر و سریع تر تمیز خواهد شد.

عکس واکس فوری تام کلین

- اگر علاقمند به مشاهده ویدیوی عملکرد این محصول هستید اینجا کلیک کنید

کارنابا واکس فوری تام کلین چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین کارهایی که کارنابا واکس فوری تام کلین انجام می دهد محافظت از بدنه خودرو است. بطور کلی در بازار تعداد واکس های فوری با توجه به فرایند خاص و پیچیده ای که در تولید دارند از تعداد تنوع واکس های کاسه ای و نیمه جامد کمتر است. این بدان معنی است که هر شرکت و سازنده ای توان و دانش فنی ساخت واکس کارنابای فوری را ندارد. تام کلین به عنوان تنها تولیدکننده واکس کارنابای فوری در ایران، مفتخر است که سالهاست با این محصول در خدمت مشتریان و ماشین دوستان گرامی بوده است.
واکس فوری تام کلین در فرایند تولید خود از مواد اولیه ی برزیلی کارنابا واکس بهره برده است چراکه این ماده فقط و فقط از یک نوع نخل خاص در برزیل استخراج می گردد. استفاده از این واکس یک فیلم بسیار نازک از این متریال میان سطح بدنه خودرو و محیط بیرون قرار می‌گیرد که این امر موجب می شود از رنگ خودرو در برابر عوامل بیرونی محافظت به عمل آید. بهتر است بدانید آب و رطوبت، حتی آب باران دارای آلاینده‌هایی هستند که به رنگ بدنه نفوذ می کنند و به مرور زمان به آن آسیب وارد می کنند همچنین رنگ خودرو در معرض مستقیم هوا به مرور زمان مات خواهد شد که وجود این واکس روی رنگ مانع از مات شدن رنگ نیز می شود.

همانطور که در بالا بدان اشاره شد ذرات ریز شده ی کارنابا در خلل و فرج میکروسکوپی رنگ قرار می گیرد و یک سطح صاف و صیقلی به وجود می آورد و این سطح صاف موجب تغییر زاویه تماس قطرات آب با بدنه شده و تا حد مطلوبی خاصیت آبگریزی سطح را افزایش می دهد.

در تصویر زیر آبگریزی سطح واکس خورده قابل مشاهده است.

عکس قبل و بعد استفاده از واکس فوری تام کلین

چه زمانی از واکس فوری استفاده کنیم؟

شما می توانید بعد از نظافت خودروی خود به وسیله کارواش با آب و یا اسپری کارواش بدون آب تام کلین و خشک کردن کامل خودرو با یک دستمال میکروفایبر ضد خش، از اسپری واکس فوری تام کلین استفاده نمایید و یک لایه محافظ روی بدنه خودرو ایجاد کنید که همین امر موجب می شود نیاز شما به شستوشوی مداوم خودرو خود کمتر و کمتر شود.

عکس ویژگی های کارنابا واکس فوری تام کلین

نحوه استفاده از واکس فوری تام کلین 

در ابتدا باید این نکته مهم را یادآور شویم که برای واکس زدن خودرو حتما یک محیط سربسته انتخاب کنید که دمای متعادل داشته باشد.
نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان استفاده شما از واکس فوری رابطه مستقیم با محل زندگی شما و میزان تردد شما با ماشین دارد ولی به طور کلی طبق نظر کارشناسان تام کلین هر دو هفته یکبار مقدار کمی از این واکس را برای حفظ پوشش رنگ خودرو استفاده نموده و علاوه بر افزایش طول عمر همچنین حفظ براقیت رنگ خودرویتان کاهش نیاز به شستشوی ماشین را نیز مشاهده نمایید.
 روش استفاده از این واکس بدین ترتیب است که ابتدا می بایست خودرویتان را تمیز و خشک نمایید. سپس بطری را تکان داده و مقداری از این واکس را بر روی سطح مورد نظر اسپری نموده با یک ابر یا اسفنج ماساژ دهید و بلافاصله با حوله ی مایکروفایبر تام کلین، سطح مورد نظر را بطور کامل پرداخت نمایید تا خواص این محصول بر روی سطح رنگ پوشش داده شود.

جهت مشاهده نحوه استفاده از این محصول اینجا کلیک کنید

عکس کاور ویدئو واکس فوری تام کلین

از این قسمت می توانید محصوبات مراقبت و نگهداری خودرو تام کلین را مشاهده نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)