معرفی بهترین بازی های ماشینی برای کنسول بازی و کامپیوتر

در این مطلب به بررسی برترین بازی های ریسینگ یا مسابقه ای ماشینی می پردازیم، پس اگر دنبال بازی های پرجنب و جوش و هیجان انگیز برای کنسول یا کامپیوترتان می گردید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
معرفی بهترین بازی های ماشینی برای کنسول بازی و کامپیوتر

Need for speed heat

پس از تجربه های عادی بسیار زیاد شبیه سازی های مسابقه ای، فرنچایز نید فور اسپید، باز هم با NFS HEAT به استاندارد همیشگی خودش برگشته است. داخل این بازی، مسابقه های خیابانی در برترین سطح خود در اختیار شما هستند و پلیس ها هوشمندتر و قوی تر از همیشه به دنبال دستگیری و بازداشت شما هستند. NFS HEAT، سیستم دریفت کِشی جدیدی را در بازی خود قرار داده که لایه جدیدی از واقع گرایی را برای آن به ارمغان آورده وسیستم هندلینگ را از حالت بسیار ساده در آورده. یکی دیگر از آیتم های این بازی قابلیت شخصی سازی قسمت های مختلف بازی می باشد که در اختیار شما قرار دارد. این قابلیت باعث می شود یکی از بهترین بازی های ماشینی مسابقه ای شود که کاملا تحت کنترل شماست.

Gran turismo sport

این بازی خارق العاده 177 نوع ماشین و 19 پیست برای مسابقه و تخته گاز، چند مدل DLC یا محتوای قابل دانلود دارد و حالت چند نفره ی عظیم آن که توسط FIA مدیریت می شود، یک مسابقه ی هیجان انگیز را با کیفیت بالا برای شما به ارمغان می آورد. یادتان نرود که این بازی مخصوص PS4 است اما اگر xbox دارید و دلتان می خواهد این بازی را تجربه کنید forzamotorsport  برای xbox  موجود است.

Need for speed payback

بازی کامپیوتری

 NFS یکی از بهترین سری بازی های ماشینی است و  nfs payback با اینکه در سال 2017 ساخته شده اما جزو بهترین بازی های ماشینی در سال 2020 است. در دنیای fortune valley، شما و خدمه خود با یک گروه قدرتمند قمار شهری، که صاحب دزد و پلیس های شهر هستند، مبارزه خواهید کرد و با دیگر مسابقه دهندگان شهری رقابت می کنید.

Crash team racing nitro fueled

اگر یک گیمر قدیمی باشید، حتما بازی کراش را یک بار تجربه کردید، حتی اگر بازی نکرده باشید یک بار یکی از نسخه های این بازی را تماشا نمودید. بازی کراش در سال 1999 میلادی با گرافیک پایین چند مدل ماشین و شخصیت محدود به بازار آمد. این بازی در نسخه 2021 خود شخصیت های بسیار زیاد و زمین های متنوع و ماشین های بسیار عجیب غریب یا شیک و اسکین های غیر قابل پیش بینی، به علاوه گرافیکی بالاتر از نسخه 1999 طراحی شده و بسیار تغییر نموده. اگر x box یا ps4 و یا حتی  pc دارید تجربه این بازی را از دست ندهید، البته باید بگویم این بازی تنها مسابقه ندارد بلکه بخش هایی مثل battle یا adventure یا مدل های دیگر را در یک بازی برای شما به ارمغان آورده است.

 trackmania turbo

trackmania turbo یکی از برترین بازی های ماشینی سال 2020 برای سنین پایین معرفی می شود؛ هر چند این بازی یک شبیه ساز ماشینی نیست، اما یک بازی مسابقه ای با وضوح رنگ و گرافیک بالا که امکانات ویژه ای را در اختیار کاربرانش قرار می دهد می باشد، البته گاهی اوقات می تواند نا امید کننده باشد چراکه هر خودرو هندلینگ متفاوت مخصوص به خود را دارد و عادت به سرعت بالای آن کمی سخت است.

Rally Dirt

اگر آفرود پسند هستید و یک شبیه ساز آفرود می خواهید، Rally Dirt بازی مورد نظر شما است. شما می توانید از گیم پلی مبتنی بر شبیه ساز معرفی شده، در این بازی لذت ببرید و با داشتن یک فرمان واقعیت مجازی تجربه یک مسابقه کاملا واقعی را برای خود رقم بزنید، انگار شما راننده رالی هستید. این بازی طیف گسترده ای از خودرو ها را به ارمغان می آورد. شما می توانید با خریدن PSVR DLC از تجربه همه جانبه این شبیه ساز لذت ببرید.

F1 2016

شرکت بازی سازی Codemasters هر سال یک نسخه رسمی مسابقه ای فرمول یک را منتشر می کند و نسخه ی مربوط به سال 2016 یکی از بهترین بازی های این سری است. اگر می خواهید شرکت در یکی از بزرگترین تورنمنت های مسابقه ای جهان را تجربه کنید، ما F1 2016 را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید در این بازی تجربه ی رانندگی واقعی در فرمول یک را داشته باشید. اتومبیل های معتبر، گیم پلی پر از هیجان و گرافیک خیره کننده این بازی را جزو یکی از بهترین بازی های موجود بازار قرار داده است.

به این نکته توجه داشته باشید، بازی های لیست بالا برای کنسول بازی و کامپیوتر طراحی شده است.

پس اگر میخواهید با بازی های ماشینی مناسب اندروید آشنا شوید مطلب بهترین بازیهای اینترنتی اندروید سال 2020 را مطالعه بفرمایید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)