بهترین خودروهای آفرود سال 2020

رانندگی در کویر و جاده های صعب العبور می تواند هیجان انگیز و لذت بخش باشد. در این مطلب قصد داریم شمارا با بهترین خودرو های آفرودی 2020 آشنا کنیم.
بهترین خودروهای آفرود سال 2020

برای اینکه با خیال راحت به دل بیراهه و مسیر های پر پیچ و خم بزنید خودرویی نیاز خواهید داشت که سرسخت و خشن باشد. یک آفرود عالی با شاسی خشن و توانمند، سیستم چهار چرخ متحرک، و پیشرانه گشتاوری چیزی است که با آن نیاز دارید. در بازار های جهانی انتخاب های بسیاری وجود دارد در ادامه شما را بهترین خودرو های آفرودی آشنا می کنیم.

  • جیپ رانگلر

    جیپ رانگلر قرمز

بی شک جیپ رانگلر در صدر جدول خودرو های آفرودی قرار می گیرد. تمامی مدل های این خودرو دارای یک جفت اکسل سولید، چهار چرخ متحرک، ارتفاع مناسب از سطح زمین و زوایای حمله و فرار قابل توجه هستند. نسل جدید رانگلر تواناترین و قوی ترین رانگلر تاریخ بوده، هرچند که رانگر بیش از این هم خودروی توانمندی بوده. پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری 285 اسبی رانگلر شاید بهترین انتخاب نباشد ولی می توانید نسخه 4 سیلندر2 لیتری  توربوی270 اسبی را در نظر بگیرید که سبک تر و کوچک تر است.

 

  • لندوور دیفندر

    عکس لندور دیفندر

تاریخچه دیفندر در اروپا بسیار مشابه رانگلر است و یک انتخاب آفرودی عالی است. دومین نسل این خودرو معرفی شد و با جیپ در آمریکا سرشاخ خواهد شد. دیفندر دارای دو مدل با نام های 90 دو درب و 110 چهار درب می باشد که این مدل ها دو پیشرانه 2 لیتری توربوی 296 اسبی و 3 لیتری توربوی 395 اسب بخاری دارند. دیفندر جدید دارای شاسی یونی بادی می باشد که نمی توان آن را دست کم گرفت. همچنین این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک است و ارتفاع مناسبی هم از سطح زمین دارد.

 

  • تویوتا 4 رانر TRD pro

    عکس تویوتا رانر سفید

می توان گفت تمامی مدل های رانر  از نظر آفرود بسیار عالی هستند ولی نسخه TRD pro  تمام آن چیزی که می خواهید را دارا می باشد. دامپر های این خودرو 2.5 اینچی فاکس است، دارای قفل دیفرانسیل الکترونیکی و فلاپ های زیر بدنه است. نیروگاه 6 سیلندر و 4 لیتری این خودرو و قدرت 270 اسبی بسیار قابل اعتماد می باشد.

 

  • فورد F-150 رپتور

  • تصویر فورد رپتور آبی زیبا
  • این خودرو برای پریدن از روی تپه ها و فریاد کشیدن در صحرا های باز طراحی شده نه حرکت آهسته در زمین های خاکی و گلی. پیشرانه 6 سیلندر توئین توربوی 450 اسبی رپتور پرفورمنس قابل توجهی ایحاد می کند. لاستیک های استاندارد بر زیر این خودرو نصب شده و دارای قفل دیفرانسیل الکترونیکی  و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن می باشد.

  • جیپ گلادیاتور

  • جیپ گلادیاتور قرمز

گلادیاتور یک رانگلر با محفظه باز است اما این به معنی کاهش توانایی های گلادیاتور نیست. این خودرو همانند رانگلر قابلیت جداسازی سقف و درب ها را دارد ولی تنها پیشرانه گلادیاتور در مقطع فعلی از نوع 6 سیلندر 306 لیتری 285 اسبی است. در ادامه پیشرانه اکودیزل 260 اسبی فیات کرایسلر هم در دسترس خواهد بود.

  • تویوتا لندکروز

  • لندکروزر مشکی
  • با تویوتا لندکروز می توانید از یک قاره به قاره دیگر سفر کنید و خیالتان از بابت خودرویتان راحت باشد. این خودرو دارای فضای باز کابین می باشد و همچنین قابلیت اطمینان بالا  و آفرود بسیار خوب است. لندکروز دارای پیشرانه 8 سیلندر 5.7 لیتری است که اگرچه تشنه است ولی ما دوستش داریم.
  • رم پاور واگن

  • ماشین ram

اگر قصد دارید وسایل خود را به خوبی جابه جا کنید و بعضی اوقات هم این وسایل به‌صورت عادی قابل جابجایی نیستند رم پاور واگن بهترین گزینه است. پیشرانه ۶.۴ لیتری به‌ صورت استاندارد وجود داشته و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به شوک‌های بیلشتین، قفل‌های اکسل جلو و عقب و وینچ توانا در جلو اشاره کرد. این یک خودروی بزرگ و سورپرایز کننده از نظر چابکی است.

  • تویوتا تاکوما TRD pro

  • عکس تویوتا تاکوما

اگر به یک پیکاپ بزرگ  نیازی ندارید پس می‌توانید تاکوما را انتخاب کنید. البته این خودرو در تریم TRD Pro آفرود درخشانی را نشان می‌دهد. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک با جعبه انتقال دو سرعته و قفل دیفرانسیل الکترونیکی می باشد. باید مطمئن باشید که با این خودرو جایی گیر نمی کنید. تاکوما TRD Pro همچنین از فنرهای بزرگ‌تر و دامپرهای ۲.۵ اینچی فاکس سود می‌برد. به این مجموعه باید پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری قابل‌اعتماد و لاستیک‌های تقویت شده گوودیر را اضافه کرد.

  • لندوور رنجروور

 عکس رنجروور سفید

اگر یک آفرود اشرافی می خواهید و البته جیپ پرپولی دارید رنجروور گزینه‌ای مناسب برای شماست. این خودرو با پیشرانه‌های گوناگونی در دسترس بوده اما گل سرسبد آن‌ها نیروگاه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار ۵۵۷ اسب بخاری است. رنجروور هر جایی که بخواهید خواهد رفت. ولی این خودرو جزو گران ترین خودرو هاست و تنها چیزی که باید مهیا کنید حسابی پر و پیمان است!

  • رم 1500 ربل

  • عکس خودروی رم قرمز

 

اگر هم قصد دارید یک پیکاپ فول سایز لایت دیوتی برای کار و تفریح داشته باشید رم ۱۵۰۰ ربل قطعا بهترین انتخاب است. این خودرو را می‌توانید با پیشرانه‌های ۳ لیتری دیزلی ۲۶۰ اسبی، ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری یا ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری ۳۹۵ اسب بخاری سفارش دهید. ۱۵۰۰ ربل به‌صورت استاندارد دارای دیفرانسیل عقب قفل شونده، دامپرهای ارتقا یافته، کمک به حرکت در سرپایینی، لاستیک‌های ۳۲ اینچی آفرود و فلاپ هاست. از جمله آپشن های رم سیستم تعلیق بادی و قابل تنظیم و جعبه انتقال دو سرعته آن است.

  • مرسدس بنز کلاس G

  • عکس مرسدس بنز کلاس جی

قطعا این لیست بدون حضور G کلاس کامل نمی شود. این خودرو در ابتدا به عنوان خودرویی نظامی طراحی شده بود ولی حالا یکی پرطرفدارترین آفرودرهای دنیاست. سه قفل دیفرانسیل به همراه سیستم چهار چرخ محرک بازگو کننده هدف ساخت G کلاس خواهند بود. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۴۱۶ اسب بخاری است. البته نسخه AMG با قدرت ۵۷۷ اسبی حرف اول را می‌زند.

در این مطلب می توانید خودرو های شاسی بلند2021 را ببینید

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)