سوالهای متداول راجع به عملکرد کارواش نانو ی تام کلین

پاسخ به سوالهای رایج در مورد عملکرد محصولات کارواش نانو ی تام کلین
سوالهای متداول راجع به عملکرد کارواش نانو ی تام کلین

- منظور از کارواش بدون آب چیست؟

+کارواش بدون آب یکی از روش های شستشو و نظافت خودرو محسوب می شود که در این روش، محلول کارواش نانوی تام کلین به صورت موضعی روی بدنه ی خودرو به مقدار کمی اسپری می شود و سپس با دستمال مایکروفایبر ضد خش تمیز و پرداخت می گردد.

 

 

-قبل از استفاده از کارواش نانو باید ماشین را با آب بشوییم؟

+خیر یه هیچ وجه. این روش جایگزین کاملی برای کارواش است که سالهاست در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. ماشینی که کاملا کثیف بوده و نیاز به مراجعه به کارواش دارد با این روش تمیز می شود و مواردی از جمله تمیزی، براقیت، حفاظت از رنگ ، ماندگار و افزایش طول عمر رنگ، صرفه جویی در مصرف آب و هزینه، عدم ایجاد پوسیدگی و تخریب بدنه ی خودرو و بسیاری موارد دیگر را می توان از مزایای این روش برشمرد.

- آیا در این روش با توجه به کثیف بودن و وجود گرد و خاک روی رنگ، خط و خش ایجاد می شود؟

+ خیر در این روش از دستمالهای بسیار با کیفیت مایکروفایبر استفاده می شود که علاوه بر جذب بالا، با توجه به ضد خش بودن، گرد و خاک و آلودگی ها از سطح بدنه جدا شده و پس از جذب، لابلای پُرزهای این دستمالها قرار می گیرند و با سطح بدنه تماس پیدا نمی کنند.

 

- برای شستشوی هر ماشین چه تعداد دستمال مخصوص لازم است؟

+ تعداد دستمال ها بستگی به میزان آلودگی بدنه ی خودرو و از طرفی سایز خودرو دارد. این نکته نیز قابل اهمیت است که آیا خودرو قبلا با این روش تمیز شده است یا خیر. چرا که اگر در مرتبه ی قبلی خودرو با این روش تمیز شده باشد، در حال حاضر پوشش واکس محافظ هنوز روی بدنه وجود دارد و با توجه به کاهش چسبندگی آلودگی ها دستمال کمتری مصرف می شود. بصورت میانگین می شود گفت برای یک خودروی سایز متوسط سه عدد دستمال مایکروفایبر با کیفیت در ابعاد سی در سی سانتی متر کافی است. هرچقدر خودرو کثیف تر باشد این تعداد بیشتر می شود.

 

- آیا دستمالهای مخصوص کارواش نانو ی تام کلین یکبار مصرف است؟

+ خیر این دستمالها را می توانید پس از اتمام کار با آب سرد بشویید هم بصورت دستی هم با ماشین لباسشویی. از این دستمالهای مایکروفایبر می توانید به دفعات استفاده نمایید. برای شستشوی این دستمالها از نرم کننده استفاده نکنید چرا که ممکن است به بافت پارچه آسیب وارد کند.

 

-آیا محصولات کارواش نانوی تام کلین دارای خاصیت لایه برداری و پالیشینگ هستند؟

+ خیر این مواد فاقد هرگونه پلیش و لایه بردار می باشند چرا که در صورت داشتن این خاصیت، کاربر می بایست مهارت و تخصص پلیش کاری را دارا باشد. در صورتیکه عموم مردم می توانند از محصول کارواش نانو ی تام کلین استفاده نمایند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به رنگ خودرو برسد.

 

- آیا این مواد برای محیط زیست مخرب نیستند؟

+ خیر محلول کارواش نانوی تام کلین نه اسیدی است نه قلیایی و خنثی به حساب می آید در نتیجه هیچگونه تخریب و یا خورندگی را متوجه محیط زیست نمی کند و خود تخریب پذیر می باشد. این محصول دوستدار محیط زیست به حساب می آید.

 

- جهت استفاده از این محصول، آیا باید کل ماشین را اسپری کرد سپس دستمال کشید؟

+ یکی از ویژگی های اصلی این محصول صرفه جویی در مصرف مواد می باشد و همچنین قدرت بالا در نفوذ به آلودگی ها. به همین خاطر بهترین شرایط استفاده از این محصول بصورت موضعی می باشد. چیزی شبیه به پاک کردن شیشه. یعنی این محصول در سطحی به مساحت حدودا نیم متر مربع اسپری شود و با یک دستمال مایکروفایبر تمیز گردد، بلافاصله با دستمال مایکروفایبر تمیز دیگری، سطح مورد نظر پرداخت گردد تا شفافیت و براقیت با پرداخت شدن واکس نانو، حاصل شود. در این روش با حدودا پنجاه سی سی از این محصول یک خودرو تمیز می شود.

 

-آیا هربار که از کارواش بدون آب تام کلین استفاده می کنیم مقدار کمتری از این مواد مصرف می شود؟

+ بله درست است. به دلیل پوششی که واکس نانو روی سطح ایجاد می کند همچنین خاصیت آنتی استاتیک این محصولات، چسبندگی آلودگیها با سطح رنگ کم شده و علاوه بر اینکه ماشین دیرتر کثیف می شود، زودتر و راحت تر از مرتبه ی اول تمیز شده م مقدار کمتری هم مواد مصرف می شود.

 

- مزایای کارواش بدون آب تام کلین شامل چه مواردی است؟

+ بصورت تیتروار ، مزایای کارواش نانو ی تام کلین به شرح زیر می باشد:

تمیزکننده ، حفظ براقیت رنگ، محافظت در برابر آفتاب ، بازیابی رنگهای کهنه و آفتاب خورده در دراز مدت، افزایش طول عمر رنگ خودرو ، صرفه جویی در مصرف آب ، صرفه جویی در هزینه ، کیفیت رقابتی و قیمت بسیار مناسب نسبت به نمونه های خارجی، غیر مخرب بودن

 

بازخوردها
    ارسال نظر