معرفی تیگو 7 جدید

چری تیگو 7 پرو چهره جدید شاسی بلند پر فروش مدیران خودرو است که اخیرا در تهران دیده شده است. مدیران  خودرو در حال انجام تست های اولیه برای عرضه این خودرو در بازار است.
معرفی تیگو 7 جدید

شرکت چری در چند ماه اخیر شروع به عرضه تیگو 7 معمولی و تیگو 7 پلاس در چین کرده است. و قیمت این دو خودرو به ترتیب از 12480 تا 20954 دلار است.

چری تیگو 7 معمولی و پرو جدید را در 8 مدل با مشخصات فنی پیشرانه 1.5 لیتر توربو با جعبه دنده 6 دستی و 1.6 لیتری توربو با جعبه دنده 7 دنده دو کلاچ عرضه کرده است.

چری تیگو7 از نظر شکل ظاهری طراحی کاملا تغییر یافته دارد جدید دارای طراحی زیبا و لوکس تر بوده و همچنین ادوات آن در دسترس تر میباشد  که در مجموع به زبان طراحی جدید خودروهای لوکس امروزی بسیار نزدیک میباشد در قسمت جلو،جلو پنجره شش گوشه بزرگ به همراه دو چراغ ال سی دی کشیده و باریک قرار گرفته است. در مدل پرو الگو چراغ های مه شکن و جلو پنجره متفاوت است. در نمای کناری خطوط کشیده و شکسته بیشتری دیده می شود این موضوع باعث ایجاد  ظاهری جذاب تری  در تیگو 7 جدید شده است. در قسمت عقب چراغ های کشیده ال سی دی در عرض بدنه قرار دارد و فاصله زیادی بین چراغ ها و پلاک وجود دارد. چری تیگو 7 جدید در 5 رنگ جدید از جمله آبی جدید عرضه می شود و در مدل پرو بدنه دو رنگ خواهد شد.

طراحی داخلی تیگو 7 جدید ظاهری مشابه به تیگو 8 دارد. در این خودرو سه نمایشگر از جمله نمایشگر3 . 12 اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی ،نمایشگر 25. 10 اینچی سیستم سرگرمی و نمایشگر 8 اینچی برای سیستم تهویه در کابین به کار رفته است .

تیگو 7 جدید از سیستم فناوری شبکه lions intelligent برخوردار است. این سیستم ویژگی شناسای صدا ، مسیریابی آنلاین و پخش موسیقی را دارا است. شما با استفاده از اپلیکیشن در تلفن همراه خود می توانید ماشین را استارت بزنید و یا خاموش کنید همچنین می توانید در خودرو را باز و بسته کنید. 20 سیستم راهنمای راننده برای این خودرو در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم کروز کنترل فعال ، دید 360 درجه پانورامیک ، ترمز اضطراری خودکار و هشدارد باز ماندن درها نیز در تیگو 7 وجود دارد.  

در این ویدیو قدرت تمییز کنندگی اسپری رینگ خودرو برند تام کلین را تماشا کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)