استارت آپ کارواش در محل نانوپ

یک استارت آپ بسیار جذاب و پر منفعت.

کارواش نانو ، آنلاین در محل.
تحت حمایت و پشتیبانی تولیدکننده و مجری طرح.

تجهیزات و آموزش از ما
سفارش گیری و پشتیبانی از ما
کار از شما

با کمترین سرمایه ی صاحب کسب و کاری مناسب و سودمند شوید
استارت آپ کارواش در محل نانوپ

با نگاهی گذرا به کسب و کارهای نوپا، به راحتی می توان دریافت که در دوره ای از کارآفرینی به سر می بریم که استارت آپ ها با کمک فن آوری های آی تی در حال تاخت و تاز می باشند.
دوره ای که از آن می توان به دوره ی " احتضار کسب و کارهای سنتی " یاد کرد.
در این میان یکی از جذاب ترین استارت آپ ها، که نظرهای مثبتی را به خود معطوف کرده است، سفارش گیری آنلاین و انجام کارواش بدون آب با فن آوری نانو، در محل می باشد.

این در حالیست که روش های سنتی کارواش از قاعده ی احتضار کسب و کارهای سنتی مستثنی نیست.

همانطور که می دانید، انجام کارهای جدید و مبتکرانه را می توان به عنوان یکی از ویژگی های بسیار مهم در مقوله ی کارآفرینی، بر شمرد. حال آنکه در همین راستا می توان با بهره مندی از خلاقیت و ابتکار، روش های نوینی خلق نمود جهت انجام امور سنتی و پاسخگویی به نیازهای ثابت جامعه به ویژه در حوزه ی خدمات.

طبق پیش بینی های انجام شده در واحد کارشناسی تام کلین که در مطالب قبلی این سایت ثبت گردیده و در دسترس می باشد، یکی از کسب و کارهایی که ناچار است خود را با شرایط روز وفق دهد، مربوط می شود به حوزه ی نظافت خودرو که از سالیان دور عمدتا به شکل سنتی در گاراژها ی سطح شهر با عنوان "کارواش " مشغول درآمدزایی می باشد.

راه اندازی هر کسب و کاری بر مبنای رفع یک نیاز از مشتری پایه ریزی شده است و با توجه به تغییرات سبک زندگی شهری، ترافیک، کمبود منابع آب، موانع محیط زیستی،صرفه جویی در وقت و انرژی،تولید شوینده های نانو بدون نیاز به آب، پیدایش بسترهای مجازی در مدیریت کسب و کار و... ، نیاز به تمیز بودن خودرو، همان نیازی است که می بایست برای رفع آن از روشهای مبتکرانه و خلاق بهره گرفت و در این بین می توان، در قالب یک استارت آپ جذاب و پر منفعت، کسب و کاری جدید را روانه ی بازار نمود.

سفارش گیری آنلاین و انجام کارواش بدون آب در محل، با استفاده از محصولات با کیفیت تام کلین، همچنین آموزش و پشتیبانی رایگان، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار متقاضیان قرارداده تا به پشتوانه ی دانش فنی و تجربه ی حدودا ده ساله ی این تیم مجرب و بهره مندی از امکانات و تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح کارآفرینی تام کلین، به سرعت کسب و کار خود را با تثبیت و گسترش همراه سازند.

کم هزینه و پر درآمد بودن این کسب و کار، همچنین بازار بزرگ و بکر کارواش آنلاین در محل، از یک سو، همچنین فراهم شدن بستر مجازی مدیریت این کسب و کار در قالب مجموعه ی " نانوپ " (اولین سیستم سفارش گیری آنلاین کارواش در ایران) از سوی دیگر، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار متقاضیان راه اندازی تیم های اجرایی کارواش سیار قرار داده است.

کمترین نیاز به سرمایه ی ریالی، آموزش ها و پشتیبانی فنی رایگان (طرح کارآفرینی تام کلین) و بهره مندی از سیستم فوق پیشرفته ی مارکتینگ در حوزه ی مجازی ( نانوپ )، فرصتی باور نکردنی را فراهم نموده تا تیم های اجرایی با کمترین دغدغه نسبت به تامین مواد و متریال، آموزش و تجربه و حتی جذب مشتری، یک شروع رویایی را برای کسب و کارشان رقم بزنند و از منافع موجود در دوره ی تغییرات و بروز شدن بازار کارواش، بهره مند گردند.

همانطور که اشاره شد، موارد فوق بصورت کلی، مهمترین مواردی را تشکیل می دهد که سبب شده است، سفارش گیری آنلاین و انجام کارواش بدون آب با فن آوری نانو، یکی از استارت آپ های جذاب و پر درآمد در حوزه ی کارآفرینی، به حساب آید.

 

 

یک استارت آپ بسیار جذاب و پر منفعت: کارواش آنلاین در محل
با کمترین سرمایه ی ممکن صاحب کسب و کاری مناسب و سودمند شوید.
تحت حمایت و پشتیبانی تولیدکننده و مجری طرح
فرصت رو از دست ندید

تجهیزات و آموزش از " تام کلین "
سفارش گیری و پشتیبانی از " نانوپ "

  کار از " شما "

" تام کلین " اولین تولیدکننده ی کارواش نانو در ایران
" نانوپ " اولین سرویس کارواش آنلاین در محل

 02122982778 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر