بهترین بازیهای ماشینی اینترنتی سال 2020

بازی های موبایلی اغلب نمی ‏توانند ازلحاظ کیفیت گرافیکی و لذت بازی، با کنسول‏ های بازی رقابت کنند، ولی برای دوستداران گیم می تواند کمی قابل قبول باشد و عطش آنها را کم کند. با 5 نمونه از بهترین بازی‏ های کامپیوتری خودرویی موبایلی سال 2020 آشنا شوید.
بهترین بازیهای ماشینی اینترنتی سال 2020

در سالهای اخیر نرم افزار های بسیار متنوعی در خصوص بازیهای کامپیوتری رانندگی با خودرو و مسابقات اتومبیلرانی برای موبایل و کامپیوتر و کنسول‏ های بازی به بازار ارائه شده. باز های موبایل در مقایسه با کنسول های بازی از نظر کیفیت گرافیکی خیلی ضعیف تر هستند. ولی همین بازی ها هم می تواند تا حد زیادی عطش علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری را کم کند.

Grid Aotosport (انتخاب در سال 2020)
 
این بازی از لحاظ کیفیت گرافیکی بسیار شبیه به بازی ماشینی Grid Autosport است که در کنسول‏ های بازی PS3 و بعضی کامپیوترها بوده و تفاوت زیادی با آن ندارد. این بازی یک نرم‏ افزار نسبتا سنگین با قیمت تقریبا بالا بوده که برای خریداری و دانلود آن، نیاز به یک گوشی با ظرفیت حافظه اضافی نیاز دارید. این نرم‏افزار در حقیقت، یک بازی مسابقه تماشایی است که دوستداران مسابقات اتومبیلرانی می‏ توانند ساعت ‏ها با آن سرگرم شوند. در این بازی یک سطح آسان هم برای مبتدی ‏ها و تازه کارها تعبیه شده است که به افراد کم تجربه کمک می‏ کند تا در این بازی پیشرفت کنند.
Mario Cart Tour 
پیست‏ های مسابقه و شخصیت‏ هایی که در این بازی هستند به طرز زیبایی برای گوشی تلفن همراه سازگار شده‏ اند و کنترل‏ های تک انگشتی برای فرمان و دریفت کردن و استفاده از آیتم ‏های بازی به خوبی در نظر گرفته شده ‏اند.این  نرم ‏افزار گرچه یک بازی جدی مسابقه ‏ای نیست، ولی می‏توان ساعت ‏ها با آن سرگرم شد.
Real Racing 3  
محیط گرافیکی این بازی با خودروهای موجود در زندگی واقعی و پیست‏ های مسابقه موجود در دنیای واقعی به واقعیت بسیار نزدیک و تقریباً کیفیتی مشابه بازی‏ های کنسول دارد. همچنین مسیرهای مسابقه و خودروهای مسابقه ‏ای زیادی وجود دارند که می‏ توانید برای بازی از میان آنها انتخاب کنید. شما می‏ توانید سطوح کمکی مختلفی از بازی را انتخاب کنید تا بنا به خواسته شما بازی آسان یا مشکل شود. 
CSR Racing 2 
این بازی از نظر تصویری یک بازی جذاب برای مسابقات درگ و دوستداران بازی های درگ است که توسط عملیات دو بعدی دنیای سه بعدی را تداعی می‏ کند. جاهای زیادی در این بازی وجود دارد که می توانید با خودروی خود به آنجا بروید و حتی می‏ توانید با پیدا کردن مسیرهای خاصی به پیشرفت خود در بازی کمک کنید.  این گیم از نظر گرافیکی سنگین است و ممکن است باعث کندی عملکرد گوشی همراه شما شود. البته یک ارتباط آنلاین برای حل مشکلات بازی تعبیه شده است.
 
Horizon Chase: World Tour 
این بازی یادآور بازی‏ های کامپیوتری ماشینی دهه 80 میلادی بوده که خودرو از یک گذرگاه با درختان و یا ساختمان‏ هایی در اطراف عبور می‏ کرد. اولین مرتبه که این بازی را انجام می ‏دهید، به دلیل لیست بلند ماشین‏ ها و پیست‏ هایی که در این بازی وجود دارد، عمق و احساس آن را درک می‏ کنید، حتی بیشتر از آنچه توقع داشته‏ اید. هیچ نیازی نیست که در این بازی چیزی خریداری کنید، چرا که خودروی شما خود به خود تجدید قوا می‏ شود. این بازی دارای محبوبیت بالا بین کاربران خود دارد.
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)