10 خودروی پرفروش سال 2019

در این مطلب به بررسی 10 خودروی پر فروش سال 2019 میلادی می پردازیم. رنکینگ ده خودروی پرفروش جهان در سال 2019 را از انتها به ابتدا به همراه توضیحات مطالعه بفرمایید.
10 خودروی پرفروش سال 2019

10- تویوتا کرولا

تعداد فروش:حدودا 305 هزار دستگاه
با گذشت سالی دیگر این مدل مانند سال های قبلش یکی از پرفروش ترین خودرو ها شناخته می شود، لازم به ذکر است این مدل نه تنها در سال 2019 بلکه در تاریخ هم یکی از پر فروش ترین هاست. خودرویی با قیمت پایه 19 هزار دلار که از سال 1966 در حال ساخت است. نسخه الکتریکی کرولا از دیگر دلایل وجود این خودرو در لیست است.

 

9- هوندا سیویک

تعداد فروش:حدودا 326 هزار دستگاه
هوندا چندین مدل پرفروش در این لیست 10 ماشینه دارد که تا الان ما اولین سدان هوندا را دیدیم. این خودرو هم مانند کرولا در بیشتر سال ها جزو پرفروش ترین ها بوده. قیمت پایه این خودرو مانند کرولا 19 هزار دلار است.

8- تویوتا کمری

تعداد فروش: حدودا 337 هزار دستگاه
این لیست پر شده از محصولاتی که قبلا هم در لیست پر فروش ها بودند، تویوتا کمری خودرویی پر قدرت و مدرن و پر از آپشن و امکانات است که توانسته رتبه هشتم این لیست را دریافت کند. تویوتا کمری مدل های بسیار زیادی دارد که باعث می شود هرکس با هر سلیقه ای یک مدل از این چندین مدل را بخرد.

7- شورولت اکویناکس

تعداد فروش:حدودا 346 هزار دستگاه
این شاسی بلند کامپکت، به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند GM در این لیست جایگاه هفتم را کسب کرد. این خودرو تا الان سه نسل از اولین باری که تولید شده به دلایلی مانند قیمت عالی یعنی 25 هزار دلار و آپشن های فراوان، جزو پرفروش های شرکت شورولت و GM  محسوب می شود. این مدل با رشد چهار درصدی، بیشترین مقدار فروش در این 16 سال تولید خود را تجربه نمود.

6- نیسان روگ

تعداد فروش:حدودا 350 هزار دستگاه
این خودرو یکی از غیر قابل پیش بینی ترین خودروهای این لیست است که جایگاه بسیار مناسبی برای خود دارد. این CROSS OVER  مشهور و پرطرفدار که تا حالا 350 هزار دستگاه فروش را ندیده بود با پانزده درصد رشد درسال 2019، که مقدار خیره کننده ای به شمارمی آید، از نظر فروش خود کمپانی نیسان را حیرت زده کرد. قیمت پایه این خودرو 25 هزار دلار است.

5- هوندا CR-V

تعداد فروش:384 هزار دستگاه
این خودرو، نسخه ی شاسی بلند شماره ی 9 جدول ما محسوب می شود. این خودروی CROSS OVER کامپکت با رشد 1.6 درصدی بیشترین مقدارفروش خود در تاریخ خودش را رد کرد و بخاطر همین، پنجمین خودروی لیست ما است. قیمت این cross over  26 هزار دلار پایه است و با این قیمت در آمریکا، چین، تایلند، اندونزی و کل اروپا به فروش می رسد.

4- تویوتا RAV4

تعداد فروش:حدودا 448 هزار دستگاه
این خودرو لقب پرفروش ترین شاسی بلند آمریکا را حمل می کند. این شاسی بلند منحصر به فرد با قابلیت های کامپکت و اسپرت، تمام نیاز های یک خانواده آمریکایی را برآورده می کند. لازم به ذکر است، این خودرو فقط در آمریکا فروش نمی رود بلکه در کانادا هم این خودرو پرفروش بوده و طرفداران زیادی دارد. با رشد فروش چهار درصدی، نسبت به 2018، حضور این خودرو در میان 5 خودروی اول تعجبی ندارد.

3- شورولت سیلورادو

تعداد فروش:حدودا 576 هزار دستگاه
تا الان در این لیست خبری از بارکش ها نبود و فقط سواری و شاسی بلندان بودند و رقابتشان، اما سومین خودروی این لیست یک وانت است که دست کمی از کامیون ندارد. شورولت سیلورادو، یکی از مشهورترین تراک های قاره آمریکا به شمار می رود. نسل سوم در سال های 2014 تا 2019 فروش رفت و در حال حاضر آخرین نسخه های این خودرو در بازار است. شورولت گفته در سال جدید نسخه جدید این خودرو را تولید نماید.

2- رم پیکاپ

تعداد فروش:حدودا 634 هزار دستگاه
شرکت رم تراکس با تولید مدل هایی از پیکاپ های محبوب و مشهور بازار شناخته می شود. این شرکت در سال 2019 توانست نسبت به سال 2018 با رشدی نزدیک به هجده درصد که رقم غیر قابل باوریست بیش از 633 هزار پیکاپ بفروشد. این فروش فوق العاده بخاطر نسل جدید پیکاپ بود که باعث جذب خریداران شد.

فورد سری اِف

1-تعداد فروش:حدودا 897 هزار دستگاه
فورد سری اِف، مشهور و محبوب که نزدیک 900 هزار دستگاه فروش داشته بار دیگر

هم اولین خودروی پرفروش شد. اگر می خواهید بدانید این خودرو چقدر رشد فروش داشته باید به شما بگویم صفر، نه تنها صفر بلکه 1.4 درصد کاهش یافته اما رم پیکاپ با 18 درصد رشد نتوانسته به این خودروی مشهور برسد. این مدل از سال 1949 در حال تولید است.

جهت مشاهده ی مجله ی خودرویی تام مگ کلیک کنید

برای مشاهده بهترین شرکت های خودرو سازی جهان اینجا را کلیک کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)