ویدئو عملکرد و نحوه استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین

خط و خش های روی بدنه خودرو که به دلایل گوناگون مثل برخورد اشیائ نوک تیز، برخورد شاخ و برگ درختان، کشیده شدن عمدی و یا سهوی کلید، سکه میخ و ... ایجاد می شود می تواند بسیار آزار دهنده باشد و همچنین موجب افت قیمت وسیله نقلیه شود.
ویدئو عملکرد و نحوه استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین

اسفنج خشگیر تام کلین

شما می توانید با بررسی خط و خش های موجود روی رنگ ماشین متوجه نوع آسیب رنگ خودرو خود شوید و آنرا ترمیم کنید. بعد از بررسی عمق خط و خش ایجاد شده روی رنگ بدنه خودرو اگر خط و خش خودروی شما نرم، سطحی و یا نسبتا عمیق بود به شرطی که هنوز رنگ در قسمت آسیب دیده باقی مانده باشد، می توانید با استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین اقدام به ترمیم رنگ خوردو خود کنید.

ویدئو عملکرد این محصول را ببینید:

در ویدئو زیر می توانید نحوه استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین را جهت رفع خط و خش مشاهده بفرمایید. برای این منظور می بایست اسفنج را با آب خیس کنید.

درباره اسفنج خشگیر تام کلین:

همانطور که در ویدئو بالا دیدید این محصول می تواند به راحتی خط و خش های سطحی و حتی خش های عمیق تر را تا حد قابل قبولی بازسازی کند به طور مثال خط و خش های نسبتا عمیق در همین ویدئو تا حدود 80 درصد ترمیم و بازیابی شد. برای استفاده از این محصول لازم نیست اسفنج را به طور کامل خیس کنید، فقط کافیست به اندازه یک حبه قند از اسفنج جدا کنید با آب مرطوب کنید و به صورت دورانی روی خط و خش بکشید. 

تاثیر بیشتر اسفنج خشگیر تام کلین:

برای تاثیر پذیری بیشتر و ترمیم رنگ خودرو بهتر است به شرح زیر عمل کنید:
1-سطح مورد نظر را با اسپری کارواش بدون آب تام کلین کاملا تمیز کنید.
2-یک تکه اسفنج خشگیر را با آب مرطوب کنید و به طور دورانی روی خط و خش بکشید.
3-با دستمال میکروفایبر تام کلین سطح را کاملا خشک کنید.
4-مقداری از واکس مایع پریمیوم پلاس تام کلین روی سطح ریخته با یک تکه ابر پخش کنید زمانی که حالت مات به خود گرفت توسط یک دستمال میکروفایبر ضد خش سطح مورد نظر را پرداخت کنید.

نکته:

برای حفظ ماندگاری واکس مایع پریمیوم پلاس بعد از هر بار شستشو( با استفاده از آب یا با استفاده از کارواش بدون آب) از اسپری کارنابا واکس فوری تام کلین استفاده کنید. این محصول با ایجاد یک لایه محافظ بر روی بدنه خودرو علاوه بر حفظ ماندگاری واکس پریموم پلاس از رنگ خودرو در برابر عوامل مخرب مثل آفتاب سوختگی و چسبیدن آلودگی به بدنه محافظت میکند.

جهت استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین روی رنگ های تیره ابتدا آن را بر روی قسمت کوچکی از رکاب خودرو و یا قسمتی که دید کمتری دارد امتحان کنید.
تذکر:
این اسفنج را روی قسمت های سالم رنگ خودرو نکشید و صرفا بر روی لکه ها بصورت موضعی استفاده شود.

برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید
همچنین شما می توانید تمام محصولات نام برده در این متن را در یک پک کاربردی تهیه کنید.

تام کلین
دوست ماشینت

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)