معرفی و بررسی اسفنج خشگیر تام کلین و نحوه استفاده از آن

احتمالا برای شما هم پیش آمده که روی بدنه خودرویتان خط و خش هایی ایجاد شده باشد. این خط و خش ها روی خودرو آزار دهنده است و حس بدی به صاحب خودرو القا می کند. در این مطلب به شما محصولی را معرفی می کنیم که به کمک آن به راحتی خط و خش ها را از بین ببرید.
معرفی و بررسی اسفنج خشگیر تام کلین و نحوه استفاده از آن

چرا روی ماشین خط و خش ایجاد می شود؟

خط و خش ها بنا به دلایل گوناگونی ایجاد می شود. تصادف رانندگی و پارک کردن نامناسب خودرو از علل عمده ایجاد این خط و خش هاست.
این خط و خش ها ظاهر خودرو را زشت نشان می دهد و اگر قصد داشته باشید که بدنه ماشین را رنگ کنید باید هزینه زیادی را بپردازید.
اما شما با یک بررسی ساده می توانید این خط و خش ها را احیا کرده و رنگ بدنه خودرو را ترمیم کنید.

قبل و بعد ترمیم خط و خش خودرو

درباره اسفنج خشگیر تام کلین

اسفنج خشگیر خودرو تام کلین یک محصول تخصصی جهت ترمیم خط و خش های سطحی بدنه خودرو. این محصول به شما این امکان را می دهد تا خط و خش های سطحی، آلودگی ها و لکه های سخت را بدون آسیب رساندن به رنگ خورو و به راحتی از روی بدنه ی خودرو، قسمت های فلزی و قسمت های پلاستیکی از بین ببرید.
از مزایای دیگر اسفنج خشگیر تام کلین می توان به پاک کردن انواع آلودگی های سخت از سطح بدنه خودرو اشاره کرد.
این محصول از بهترین و به روز ترین متریال موجود در اروپا و بالا ترین سطح استاندارد تهیه شده است.

ترمیم خط و خش ماشین

روش استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین

برای استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین ابتدا سطحی را که خط و خش ایجاد شده توسط کارواش بدون آب تام کلین تمیز کنید، سپس اسفنج را به تکه های کوچک تقسیم ک و به کمی آب آغشته نموده و روی لکه ی مورد نظر بکشید تا از بین برود.
برای رسیدن به نتیجه بهتر
بعد از استفاده از اسفنج خشگیر تام کلین، جهت محافظت بیشتر از رنگ خودرو و براقیت بیشتر از واکس پریمیوم پلاس تام کلین استفاده کنید.
به این صورت که مقداری از واکس مایع تام کلین را روی سطح مورد نظر ریخته و با یک ابر یا اسفنج آنرا پخش کنید تا حالت مات بگیرد و بعد با یک دستمال میکروفایبر ضد خش آن را پرداخت کنید.


خصوصیات اسفنج نانو تام کلین 

شما می توانید با تهیه مجموعه ترمیم رنگ خودرو تام کلین مدل TC-002 پنج عددی به راحتی خط و خش های روی بدنه خودرو را ترمیم کنید و با استفاده از واکس مایع تام کلین قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید

جهت سفارش این مجموعه کاربردی اینجا کلیک کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)