معرفی و بررسی محصول تخصصی واکس مایع پریمیوم پلاس تام کلین

اگر شما یک ماشینباز هستید و یا به سلامت و ظاهر خودروی خود اهمیت می دهید باید بدانید که محافظت از رنگ خودرو و حفظ براقیت آن دارای اهمیت بالایی است. در این مطلب به بررسی واکس مایع تام کلین پرداختیم که در زیباسازی ، همچنین محافظت از رنگ خودرو بسیار موثر است.
معرفی و بررسی  محصول تخصصی واکس مایع پریمیوم پلاس تام کلین

چرا باید از واکس مایع استفاده کنیم؟

دلایل گوناگونی برای استفاده از واکس وجود دارد مثل خراش های سطحی که در اثر برخورد ماشین با سطوح و اشیای خارجی ایجاد می شود، ، جلوگیری از آفتاب سوخته شدن رنگ خودرو و....
واکس مایع برای از بین بردن خط و خش های ریز بسیار موثر است و همچنین ذرات بسیار ریز آن در لابلای خلل و فرج رنگ می نشیند و سطحی صاف و صیقلی را ایجاد می کند که مانع از نفوذ آب و خیس شدن سطح می شود.
از خواص ویژه ی واکس مایع می توان به براق کنندگی مناسب، خاصیت آنتی استاتیک، محافظت از رنگ همچنین افزایش خاصیت آبگریزی سطح اشاره نمود.

 عکس واکس مایع تام کلین

واکس مایع تام کلین

واکس مایع نانو مدل پریمیوم پلاس، یک محصول تخصصی از برند " تام کلین " می باشد که به جهت پاسخگویی به درخواست ها و نیاز مشتریان حرفه ای تام کلین طراحی و تولید شده است.
این محصول در حجم 250 میل ارائه شده که توسط آن می توانید یک خودرو متوسط را واکس بزنید. این محصول براق کننده، محافظت کننده و مناسب برای پولیش کاری می باشد.
بعد از استفاده از این واکس جهت امتحان کردن آبگریزی سطح می توانید یک سطل بزرگ آب را روی سطح واکس خورده بریزید و مشاهده کنید که آب از روی بدنه سُر می خورد و بدنه خیس نمی شود. این خاصیت سبب می شود در روزهای بارانی قطرات باران روی بدنه ی خودرو به صورت جداگانه جمع می شود و کثیفی ها درون آنها بصورت معلق در می آیند و در سرعت های بالا قبل از خشک شدن از روی بدنه سُر می خورند و الباقی آنها بعد از خشک شدن به شکلی که با بدنه چسبندگی ندارد در می آیند و به راحتی می توان با یک دستمال میکروفایبر آنها را به سرعت از بدنه جدا نمود و ماشین را تمیز کرد و از این کار لذت برد.

                                                                 عکس واکس مایع تام کلین

نحوه استفاده از واکس مایع تام کلین

برای استفاده از این محصول ابتدا ماشین خود را به خوبی بشویی و خشک کنید. برای انجام این کار می توانید از اسپری کارواش بدون آب تام کلین استفاده کنید و به راحتی و بدون نیاز به آب ماشین خود را تمیز نمایید.
سپس بطری واکس را به خوبی تکان داده و مقداری از آن را روی یک تکه اسفنج ریخته و سطح را به طور کامل به این واکس آغشته کنید. توجه کنید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب قسمت های کوچک به اندازه یک سرامیک انتخاب کنید و قسمت به قسمت واکس را استفاده کنید. بعد از پخش کردن واکس روی سطح مورد نظر توسط یک دستمال میکروفایبر ضد خش به صورت دورانی آن را پرداخت کنید.
این محصول ایرادات جزیی رنگ را تا حد زیادی برطرف می کند و موجب کمتر دیده شدن خط و خش های سطحی می گردد.

برای دیدن ویدئو عملکرد این محصول اینجا کلیک کنید

برای ثبت سفارش محصول واکس مایع تام کلین اینجا کلیک کنید

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)