شستشوی بدون آب این قسمت: هواپیما

با توجه به قوانین و محدودیتها در فرودگاه ها و همچنین کمبود منابع آب در کشور ، تام کلین، این بار با محصولی جدید به کمک شستشوی بدون آب هواپیما می آید.در ادامه با روش شستشوی هواپیما با این محصولات آشنا شوید...
شستشوی بدون آب این قسمت: هواپیما

 

در این روش که مدتیست در بسیاری از شرکتهای معتبر هواپیمایی دنیا نیز رایج است محلول مخصوص شستشوی بدون آب هواپیما شامل عناصر پاک کننده، براق کننده و محافظ نانو، بصورت موضعی روی بدنه اسپری می شود و با نفوذ در آلودگی ها آنها را از سطح بدنه جدا کرده سپس با دستگاه های اتوماتیک شستشوی بدنه و یا توسط نیروی انسانی آموزش دیده با ابزار دستی و حوله های مایکروفایبر مخصوص، بدنه ی هواپیما تمیز و براق می گردد.

نمونه عکسهای شرکتهای معتبر خارجی در استفاده از محصولات شستشوی هواپیما بدون نیاز به آب

به دلیل گران قیمت بودن دستگاه های شستشوی سیار هواپیما، در بسیاری از نقاط جهان ، هنوز نیروی انسانی آموزش دیده در اجرای این روش حرف اول را می زند.

از آنجایی که مواد شستشوی بدون آب هواپیما اغلب ساخته شده در کشورهای صنعتی غربی از نظر تولید محدود بوده و قیمت بالایی دارد ، شرکتهای هواپیمایی داخل ایران کمتر و یا به عبارتی به هیچ وجه با این محصولات آشنایی ندارند، از این رو کارشناسان بخش تحقیقات و تولید محصولات تام کلین با اتکا به دانش بومی و تجربیات قبلی در تولید محصولات کارواش نانو به عنوان اولین تولیدکننده ی محصولات ایرانی کارواش نانو ،در این مرحله پس از بررسی های لازم و انجام آزمایشهای نهایی، موفق به تولید فرمولاسیون جدید شستشوی هواپیما بدون نیاز به استفاده از آب شده اند.

این محلول با توجه به نیاز موجود در فرودگاه های شرکت مبنی بر شستشوی هواپیماها در زمان های الزامی مشخص و از طرفی محدودیت استنفاده از آب در خط پروازهای عملیاتی در فرودگاه ها، طراحی شده است و بدین ترتیب می تواند در بسیاری از موارد از انتقال هواپیما به آشیانه جهت شستشوی با آب جلوگیری به عمل آورد.

از مهمترین خواص استفاده از محصول هواپیماشوی تام کلین با فناوری نانو ، علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و براقیت آن، به کاهش چسبندگی آلودگی ها و دیرتر کثیف شدن بدنه ی هواپیما اشاره نمود گرچه موارد مهم دیگری همچون صرفه جویی در مصرف آب، صرفه جویی در زمان از بابت عدم جابجایی هواپیما به آشیانه و مهمتر از همه دوستدار محیط زیست و غیر مخرب بودن این محصولات را از مزایای عمده ی آن برشمرد.

تام کلین به عنوان نامی پیشرو در تولید محصولات با کیفیت ایرانی کارواش نانو ،مفتخر است در ارائه ی روشهای نوین شستشوی بدون آب هواپیما نیز به عنوان اولین تولید کننده محصولات مورد نیاز شرکتهای هواپیمایی،محصولات جدیدی را به بازار عرضه نموده و در راستای تحقق تولید باکیفیت داخلی و کارآفرینی گام برمی دارد.

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر