خودروهایی که توان رقابت در سال 2021 را ندارند.

در سال 2021 شاهده رقابتی سخت میان خودرو سازان مشهور جهان خواهیم بود. 10 خودرویی که نام می بریم برای شما از نظر عملکرد فنی، قیمت و ارزش گزینه های خوبی هستند.اما با این قیمت می توانید شما خودرویی بهتر و یا حتی با این عملکرد خودرویی ارزان تر انتخاب کنید.
خودروهایی که توان رقابت در سال 2021 را ندارند.

1.سیتروئن C4 هاچ بک puretech

یکی از خودروهایی که ارزش خرید در سال 2021 ندارد c4 هاچبک است. قیمت این خودرو حدود 30 تا 35 هزار دلار است. C4هاچ بک ظاهری زیبا با عملکرد ضعیف فنی دارد و رانندگی با آن لذت بخش نیست. شما با پرداخت 35 هزار دلار می توانید خودروهایی مانند اشکودا اکتاویا و هوندا سیویک جایگزین c4 هاچ بک کنید هم رانندگی لذت بخش تر با این خودرو ها و هم قیمت ارزان تری دارند.

2.هوندا جاز

یکی از خودرو های محبوب در بین خودرو های هیبریدی و ارزان قیمت هوندا جاز است. شما می توانید با پرداخت 15990 دلار این خودرو را خریداری کنید. هوندا جابز با توجه به اینکه مصرف سوخت پایینی دارد اما در مجموع خودرویی ضعیف به حساب می آید. شما می توانید تویوتا پاریس و فیات 500 را جایگزین هوندا جاز کنید. 

3.سانگ‌ یانگ موسو

نسل جدید موسو نسبت به نسخه‌های قبلی آن پیشرفت‌های تحسین برانگیزی داشته است. اما با این حال قیمت 30 هزار دلاری آن چندان مناسب نبوده و اکنون می‌توان با پرداخت مبالغی کمتر از میزان یادشده، گزینه‌های بهتری را انتخاب کرد. این محصول سیستم تعلیق نرم و آرامی ندارد. زمانی که با موسو باری را حمل کنید؛ وضعیت بدتر شده و حرکات قسمت انتهایی موسو باعث بی‌ثباتی اتومبیل می‌شود. تقریباً با همین قیمت می‌توان تویوتا هایلوکس را خریداری کرد. هایلوکسی که هم هندلینگ مناسب‌تری دارد و هم برای بی راه‌نوری یکی از بهترین گزینه است.

4.جیپ رنه گید

شاید نظر شما هم این باشد جبپ رنه گید خودروی مناسبی است. اما قیمت این خودرو 21 تا 23 هزار دلار است. رنه گید مصرف سوخت بالایی دارد ،مناسب بیراهه نوری نیست و فضای داخلی آن کیفیت مناسبی ندارد شما اگه دنبال خودرویی با این قیمت هستید می توانید فورد کوگا خریداری کنید قیمتی مشابه با نسخه پایه رنه گید داشته و علاوه بر آن از نظر عملکرد،  میزان مصرف سوخت و برخورداری از امکاناتی مناسب برای بیراهه نوری یک سر و گردن بالاتر از رنگید قرار می‌گیرد. 

5.لکسوس LS 500

لکسوس به عنوان یک برند لوکس به شهرت رسید و محصولات این کمپانی در رقابت های جهانی برنده هستند. شما با پرداخت 100 هزار دلار خودرویی خریداری می کنید که هیبریدی ضعیفی دارد اما اگر شما به دنبال خودرویی لوکس هستید می توانید با پرداخت مبلغی مشابه مرسدس بنز کلاس s و بی ام و سری 7 را خریداری کنید.  

6.هوندا E

 این خودرو با ظاهری جالب و برقی وارد بازار جهانی شد قیمت این اتومبیل 30 هزار دلار بوده و این مبلغ برای خودرویی با بُرد متوسط 210 کیلومتر و حداکثر سرعتِ 145 کیلومتر در ساعت، بسیار زیاد بوده و به نظر می‌رسد که هوندا به جای بهبود عملکرد خودروی برقی خود، برروی فناوری‌های موجود در محیط داخلی هوندا E تمرکز کرده است. بنابراین اگر بدنبال خودروی الکتریکی و جمع و جور هستید؛ به جای هوندا E می‌توانید رنو زوئی را خریداری کنید. 

7.مرسدس بنز  GLB

مرسدس بنز به طور کلی خودرویی مناسب است. اما گزینه‌های ارزان‌تر و با عملکردی در حد و اندازه آن و حتی بهتر از GBL در بازار وجود دارد. قیمت این حدود 40 هزار دلار بوده و در صورت خرید آن از توان پیشرانه 1.3 لیتری با توان 161 اسب‌بخار بهره‌مند می‌شوید. قیمت پایه ب ام و X1 با پیشرانه 2 لیتری و 220 اسب‌بخار قدرت حدود 35 هزار دلار است.  مرسدس GLB  هم سطح x1 بوده و اصلاً عقلانی نیست که برای خرید آن هزینه بیشتری کنیم.

8.آئودی A6

این خودرو به علت آرامش خاص و عالی خود به عنوان ملکه سدان‌های پرچمدار شناخته می‌شود. کیفیت سواری این خودرو مشابه نسل های پیشین بوده و فرق آنچنانی نکرده است و هیجان انگیز نیست و با توجه به قیمت 54 هزار دلاری جگوار   xfبهترین جایگزین برای آئودی A6 است. جگوار سرعتی بی نظیر  ، هندلینگ فوق العاده و سواری هیجان انگیزی دارد به همین خاطر رقیب قدری برای آئودی A6 به حساب می آید.

9.مرسدس AMG SLC 43

شما با پرداخت بیش از 60 هزار دلار انتظار سواری بر اتومبیلی درجه یک را دارید. معمولاً ای ام جی سدان‌هایی شگفت‌انگیز را برای مشتریان خود تدارک می‌بیند. با این حال نسخه V6 مرسدس SLC 43 می‌تواند قوی‌تر از نسخه فعلی باشد؛ زیرا این خودرو از تمام پتانسیل‌های خود استفاده نمی‌کند. علاوه بر آن سنگینی SLC 43 برروی عملکرد فنی آن تأثیر گذاشته است. در واقع SLC 43 قادر به رقابت با پورشه باکستر 718 جدید نیست. قیمت 718 هم حدود 60 هزار دلار است؛ اما پیشرانه قوی‌تری داشته و رانندگی با آن بسیار لذت بخش است.                                                             

10.ب ام و X6M

اگر شما وضع مالی خوبی دارید و به دنبال خرید یک استیو فوق العاده هستید گزین های بهتری نسبت به X6M  وجود دارد. فرمان‌پذیری X6M بسیار سفت و سخت است. راننده باید با ناهمواری جاده درگیری داشته باشد و با توجه به قیمتش شما می توانید آئودی Q8 خریداری کنید. موتور این خودرو با لامبورگینی اوروس مشترک است.

معرفی جدیدترین خودرو های شاسی بلند سال 2021 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)