کاهش فروش فولکس واگن

یکی از مهم ترین بازار ها برای خودرو سازان آلمانی کشور چین است. حتی ویروس کووید 19 نتوانست مانع پیشرفت این بازار شود، این گزارش را از بررسی 3 برند خودرو سازی آلمان یعنی ب ام و، دایلمر، فولکس واگن کسب شده است.
کاهش فروش فولکس واگن

در سال 2020 به خاطر کووید19 بازار جهانی خودرو رو به کاهش رفت، اما فروش محصولات دو کمپانی ب ام و و دایمر در چین به ترتیب  7.4 و 11.7 درصد رشد داشته است و هر دو کمپانی رکورد فروش بی سابقه ای در دوران کوید 19 داشته اند.

سخنگوی مطبوعاتی ب ام و در گفت و گو با خبرگزاری ها بیان کرده است ، پس از ورود به بازار چین نوآوری های متعددی برای این کمپانی رقم زده است. همچنین بازار چین بهترین مکان برای تحقیق و توسعه ب ام و به حساب می آید.

کاهش فروش جهانی فولکس واگن و رشد فروش در چین

گزارش ها نشان می دهد بزرگترین خودرو ساز آلمانی (فولکس واگن ) در سال 2020 کاهش فروش 15.2 را مشاهده کرده است. کشور چین نسبت به سایر کشور ها از اثرات مخرب کووید 19 بسیار زودتر نجات پیدا کرد. در این کشور نه تنها فروش محصولات فولکس واگن کاهش پیدا نکرد بلکه افزایش 9.1 داشته است. این شرکت با انتخاب بازار چین توانست کاهش فروش خود را جبران کند. 

مدیر ارتباطات گروه فولکس واگن در چین اظهار کرده است. بازار چین یک ستون مهم برای خودرو سازی ما است. در ادامه بیان کرد چین در سال 2021 می تواند همکاری قوی تری با ما داشته باشد. این کمپانی بیان کرده است برای بهتر شدن روند فروش به بازار چین اتکا کرده است.

 کارشناسان صنعت خودروسازی آلمان فردیناند دودنهافر بیان کرد است این قرداد تجاری بین آلمان و چین یک بازی برد – برد برای هر دو صنعت است. این معامله تجاری برای سیاست‌های اتحادیه اروپا بسیار ایده‌آل خواهد بود چرا که این اتفاق می‌تواند برای آینده صنعت تولیدی آلمان بسیار مهم باشد و می تواند در شکل گیری روابط اقتصادی آینده بسیار تاثیر گذار است.

چین در این قرار داد توافق کرده است تمامی الزامات سرمایه گذاری و همکاری در حوزه خودرو را حذف کند و دسترسی آسان آلمان در بازار چین برای این کمپانی بسیار خوشایند بوده است.  به همین خاطر بسیاری از خودرو سازان آلمانی با شرکت های چینی وارد همکاری مشترک شده اند. چند نمونه از پروژه‌های سرمایه‌گذاری گره های خودرویی می توان به همکاری دایملر با BIAC، ب‌ام‌و با BBA و فولکس‌واگن با SAICاشاره کرد. ، چین یکی از بزرگ‌ترین بازارها برای خودروهای الکتریکی جدید است این امر برای خودروسازی آلمان بسیار مهم است.

 معرفی تیگو 7 جدید

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)