کارواش نانو یک کسب و کار جذاب با سرمایه کم

با توجه به کاهش روزافزون منابع آبی در کشور همچنین محدودیت استفاده از آب در آپارتمان ها و نیاز همیشگی به نظافت خودرو، خلاقیت در روشهای نظافت و نگهداری خودرو بیش از پیش احساس می شود. و این فرصت مناسبی جهت راه اندازی کسب و کار خلاق با سرمایه اندک می باشد.
کارواش نانو یک کسب و کار جذاب با سرمایه کم

با نگاهی گذرا به کسب و کارهای نوپا به راحتی می توان دریافت که در دوره ای از کارآفرینی به سر می بریم که استارت آپ ها، خصوصا استارآپ جذاب با کمک فن آوری های آی تی در حال تاخت و تاز می باشند. دوره ای که از آن می توان به دوره ی ” احتضار کسب و کارهای سنتی ” یاد کرد. در این میان یکی از موضوعات جذاب، که نظرهای مثبتی را به خود معطوف کرده است، سفارش گیری آنلاین و انجام کارواش بدون آب با فن آوری نانو در محل می باشد. این در حالیست که روش های سنتی کارواش از قاعده ی احتضار کسب و کارهای سنتی مستثنی نیست.

استارت آپ جذاب به اسم کارواش سیار با محصولات نانو
همانطور که می دانید، انجام کارهای جدید و مبتکرانه را می توان به عنوان یکی از ویژگی های بسیار مهم در مقوله ی کارآفرینی بر شمرد.

در همین راستا می توان با بهره مندی از خلاقیت و ابتکار، روش های نوینی جهت انجام امور سنتی و پاسخگویی به نیازهای ثابت جامعه به ویژه در حوزه ی خدمات داشت.

طبق پیش بینی های انجام شده در واحد تحقیقات و پژوهش تام کلین، یکی از کسب و کارهایی که ناچار است خود را با شرایط روز وفق دهد، مربوط می شود به حوزه ی نظافت خودرو که از سالیان دور عمدتا به شکل سنتی در گاراژها ی سطح شهر با عنوان “کارواش ” مشغول درآمدزایی می باشد.

راه اندازی هر کسب و کاری بر مبنای رفع یک نیاز از مشتری پایه ریزی شده است.

نیاز به خلاقیت در روشهای تمیز کردن و نگهداری خودرو
با توجه به تغییرات سبک زندگی شهری، ترافیک، کمبود منابع آب، موانع محیط زیستی، صرفه جویی در وقت و انرژی، نیاز به تمیز بودن خودرو، همان نیازی است که می بایست برای رفع آن از روشهای مبتکرانه و خلاق بهره گرفت. در این بین می توان با توجه به تولید شوینده های نانو بدون نیاز به آب، پیدایش بسترهای مجازی در مدیریت کسب و کار و…در قالب یک استارت آپ جذاب و پر منفعت کسب و کاری جدید را روانه ی بازار نمود.

سفارش گیری آنلاین و انجام کارواش بدون آب در محل، با استفاده از محصولات کارواش نانو ی تام کلین، همچنین آموزش و پشتیبانی رایگان، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

از این قسمت می توانید ویدئوی عملکرد اسپری کارواش نانو تام کلین را مشاهده نمایید.

کارآفرینان در این حوزه می توانند به پشتوانه ی دانش فنی و تجربه ی بیش از ده ساله ی این تیم مجرب و بهره مندی از امکانات و تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح کارآفرینی تام کلین، به سرعت استارت آپ خود را با تثبیت و گسترش همراه سازند.

کم هزینه و پر درآمد بودن این کسب و کار، به علاوه ی بازار بزرگ و بکر کارواش آنلاین در محل از یک سو، همچنین فراهم شدن بستر مجازی مدیریت این کسب و کار در قالبهای آی تی از سوی دیگر، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار متقاضیان راه اندازی تیم های اجرایی کارواش سیار قرار داده است.

طرح کارآفرینی تام کلین
کمترین نیاز به سرمایه ی ریالی، آموزش ها و پشتیبانی فنی رایگان (طرح کارآفرینی تام کلین) و بهره مندی از سیستم های فوق پیشرفته ی مارکتینگ در حوزه ی مجازی، فرصتی باور نکردنی را فراهم نموده تا تیم های اجرایی با کمترین دغدغه نسبت به تامین مواد و متریال، آموزش و تجربه و حتی جذب مشتری، یک شروع رویایی را برای کسب و کارشان رقم بزنند. شما می توانید به این ترتیب از منافع موجود در دوره ی تغییرات و بروز شدن بازار کارواش، بهره مند شوید.

همانطور که اشاره شد، موارد فوق بصورت کلی، مهمترین مواردی را تشکیل می دهد که سبب شده است، سفارش گیری آنلاین و انجام کارواش بدون آب با فن آوری نانو، یکی از استارت آپ های جذاب و پر درآمد در حوزه ی کارآفرینی، به حساب آید.

شماره تماس دفتر: 02122982778

شماره پشتیبانی: 09195623139

بازخوردها
    ارسال نظر