رازهای کاربردی برای تمیز و براق بودن بدنه خودرو

شما با کمک محصولات تام کلین می توانید ماشین خود را به راحتی بدون استفاده از آب تمیز کنید. این محصولات علاوه بر براق تمیز کردن خودرو به دلیل عدم نیاز به استفاده از آب موجب صرفه جویی در مصرف آب نیز می شوند.
رازهای کاربردی برای تمیز و براق بودن بدنه خودرو

چگونه خودروی خود را برق بیاندازیم:

رنگ، بدنه و قسمت های مختلفی از داخل کابین اتومبیل نیاز به دو برابر مراقبت بیشتر برای حفظ تازگی و جلای خود دارند. بنابراین یک وسیله نقلیه باید دارای شرایط ویژه ای باشد تا بتواند ارزش خود را در بازار حفظ کند. برای اینکه یک اتومبیل ارزش خود را حفظ کند چگونه می بایست از آن نگهداری کرد ؟

چگونگی نظافت خودرو:

اتومبیل ها کثیف میشوند، امّا چیزهایی غیر از آلودگی ممکن است به قسمت بیرون اتومبیل شما بچسبند.

باران های اسیدی، حشرات مرده، شیره درختان و فضولات پرندگان همگی باعث آسیب رساندن جدی به رنگ بدنه اتومبیل میشوند. امروزه رنگ اتومبیل های مدرن تماماً توسط یک لایه شفاف پوشانده شده اند تا محافظت بهتری از آنها به عمل آید آمّا حتّی این لایه نیز که در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید مقاومت بالایی دارد، می تواند در اثر مراقبت صحیح، عمر طولانی تری در حفظ کیفیت رنگ خودرو داشته باشد لذا توصیه می شود که همواره بدنه خودروی خود را تمیز و واکس زده نگه داشته و آب و مواد آلاینده را از آن جدا کنید.اسپری نانو واکس فوری بدنه خودرو تام کلین بهترین راه حل برای حل این مشکل می باشد.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به براق کنندگی، محافظت و همچنین ایجاد خاصیت آبگریزی برای رنگ خودرو اشاره نمود همچنین خاصیت آنتی استاتیک این واکس موجب کمتر شدن جذب گرد و غبار روی رنگ خودروی شما نیز می شود.

شما با کمک این محصول می توانید ماشین خود را به راحتی بدون استفاده از آب تمیز کنید. استفاده از این واکس فوری بسیار راحت و سریع تر از واکسهای موجود در بازار است و دیگر نیازی به این نیست که قبل از واکس زدن، بدنه ی خودرو را کاملا تمیز کنید.

برق انداختن خودرو بدون نیاز به آب:

برق انداختن ماشین؛ روش تمیز کردن برای براق کردن بدنه خودرو.

برای برق انداختن و تمیز کردن داخل و خارج ماشین نیاز نیست که به کارواش بروید و می توانید با استفاده از مجموعه اسپری کارواش بدون آب تام کلین ماشین خود را بدون استفاده از اب تمیز کنید. و با واکس مایع نانو تام کلین مدل پریمیوم پلاس بدنه خودرو را برق بیاندازید. با این کار هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کنید.

واکس مایع پریمیوم پلاس تام کلین از سخت ترین و مناسب ترین واکس طبیعی جهان یعنی موم کارنوبای درخت نخل برزیلی تولید شده است و جهت افزایش کیفیت و کارایی این واکس از فناوری نانو در تولید آن بهره گرفته شده است.

چگونه از رنگ بدنه خودرو محافظت کنیم

چگونه لاستیک ماشین خود را بدون آب تمیز کنیم؟

تمیز و براق کردن لاستیک و رینگ خودرو برای افرادی که می‌خواهند لاستیک خودروهای آنها همیشه برق بزند بسیار مهم است. تمیز و براق کردن لاستیک خودرو تاثیر بسزایی در زیباتر دیده شدن ماشین شما دارد. اما همیشه شستشوی لاستیک ماشین امر دشواری بوده و باعث آلوده شدن محیط پارکینگ شما می شود از این رو بهترین گزینه در آپارتمان ها استفاده از اسپری تمیز و براق کننده بدون آب لاستیک تام کلین است.

پیش از براق کردن لاستیک‌ ها می‌توان به این اشاره کرد که لاستیک‌ها باید تمیز باشند. یعنی لازم است تمام آلودگی و گرد و غبار را ابتدا از آنها برطرف کنید. چرا که خود این آلودگی ها موجب خاکستری شدن و آلودگی لاستیک می‌شود و آن را کدر نشان می‌دهد. اما برخی دیگر از آلودگی‌های روی لاستیک را نمی‌توان با کف صابون و فشار زیاد آب پاک کرد.

اسپری تمیز و براق کننده ی لاستیک تام کلین نه تنها تایر ماشین را به راحتی تمیز و براق می کند بلکه از دیواره ی لاستیک در برابر آفتاب و حرارت محافظت نموده و طول عمر لاستیک، با استفاده از این محصول افزایش میابد.

اگر می خواهید زیبایی ماشین شما با داشتن تایرهای مشکی تمیز و براق دوچندان شود می توانید از اسپری تمیز و براق کننده ی لاستیک تام کلین استفاده کنید.

روش نظافت و نگهداری لاستیک خودرو با محصولات تام کلین

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)